Chiudi annunziu

Quandu u Samsung di Corea di u Sud hà introduttu un novu prima di questu annu Galaxy S8 è S8 + cù display Infinity, un numeru significativu di persone era preoccupatu di cumu u mondu sanu s'abituera à un telefunu senza un buttone fisicu classicu. Tuttavia, Samsung hà pensatu esattamente à stu prublema durante u so sviluppu è hà introduttu una superficia toccu sensibile à a pressione in u locu induve ci era un buttone fisicu. Grazie à questu, l'utilizatori puderanu avè a sensazione chì ùn anu micca persu cumplettamente u buttone classicu.

Unu avissi a pinsari ca Samsung avissi ricursu à una mossa simile in u casu di u novu Galaxy A8 è A8+, chì hà ancu introduttu uni pochi ghjorni fà cù a visualizazione Infinity. Tuttavia, l'urdinamentu per l'usu di u novu "aček" refute stu fattu. Questu hè, ùn parlanu micca in tuttu di a pussibilità di aghjustà a sensibilità di pressione in u locu dopu à u buttone fisicu. Tuttavia, l'absenza di stu gadget hè senza dubbitu una vergogna. U giant sudcoreanu hà sappiutu diferenze i so altri telefoni da a cumpetizione cù questa mudificazione di luce. Invece, però, li hà fattu piuttostu classicu "androidy", per quale i buttoni di u software ordinariu sò un fenomenu abbastanza tipicu.

À u mumentu, ùn hè micca chjaru ciò chì hà purtatu à Samsung à ùn aduprà stu sustitutu interessante per un buttone fisicu. Tuttavia, ci hè speculazione nantu à a mancanza di spaziu chì impedisce l'implementazione o u risparmiu di i costi di produzzione. In ogni modu, a transizione da un buttone fisicu à un buttone di u software serà prubabilmente incunificatu per i novi utilizatori, è anu da esse abituati à u cambiamentu per un tempu. Tuttavia, ùn simu sanu sicuru s'ellu hè cumplettamente cuntentu per un telefunu chì principia da 12 corone.

galaxy a8 fb

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.