Chiudi annunziu

I droni sò diventati cusì populari in l'ultimi anni chì sò acquistati micca solu da i prufessiunali, ma ancu da l'utilizatori ordinariu chì volenu divertevi cun elli in u so tempu liberu. Sè ancu voi vulete cumprà un drone, ma ùn vulete micca passà una quantità inutilmente grande di soldi in questu subitu, avemu un suggerimentu per voi nantu à un pezzu interessante. In cuuperazione cù Gearbest, vi purtemu un cuponu di scontu per u drone TIANQU XS809W, chì vene à solu 845 CZK dopu u scontu.

TIANQU XS809W hè un quadcopter plegable - i braccia ponu esse plegati manualmente, chì face chì u drone, quandu hè plegatu, circa a dimensione di una buttiglia PET classica di 1,5 litri, è ponu facilmente mette in un saccu. U drone hè cunnessu à un smartphone per mezu di un trasmettitore, attraversu quale hè cuntrullatu durante u volu. U drone pò vola per circa 10 minuti cù una sola carica, è a bateria serà ricaricata à a piena capacità in una ora.

U drone hà una camera di 2 megapixel, grazie à quale pudete fighjà a vista da una altezza di 70-100 metri in tempu reale nantu à u vostru smartphone. Offre ancu parechji modi di volu induve, per esempiu, pò stà in un locu in l'aria, volà una ruta pianificata, inclinazione secondu l'inclinazione di u telefunu, o forse vultà in lochi pre-specificati è assai di più.

Se lasciate EU-5 selezziunatu cum'è magazzinu, significa chì site urdinendu merchenzie da u magazzinu Gearbest Czech, quandu ùn avete micca da pagà tasse o imposte supplementari, è riceverete a merce in casa in 2-5 ghjorni di travagliu. .

Specificità

  • Pesu di drone: 160 aspra
  • Dimensione di drone (piegata): 17,5 x 13 x 6 cm (senza eliche)
  • Dimensione drone (espansa): 21,5 x 21,5 x 6 cm (senza eliche è guardie)
  • Dimensione drone (espansa): 36,5 x 36,5 x 6 cm (cumprese eliche è guardie)
  • Requisiti di l'applicazione: Android 2.2 è più tardi, iOS 5.1.1 è più tardi
  • Cuntenutu di u pacchettu: 1x drone (batteria inclusa), 1x trasmettitore, 1x cable USB, 4x eliche di ricambio, 4x protettore di l'elica, 1x cacciavite, 1x manuale in inglese
Drone TIANQU XS809W FB

U più lettu d'oghje

.