Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A sicurità di e nostre case hè in cima di a scala imaginaria per parechji di noi. Allora perchè micca equipà a vostra casa cù accessori intelligenti in questi ghjorni, chì farà u cuntrollu di sicurità assai più piacevule è più veloce. Pò aiutà cun questu Xiaomi Mijia, vale à dì un kit cù accessori intelligenti per a sicurità di a casa. È oghje avemu un scontu nantu à quellu per i nostri lettori, dopu chì vene à solu 870 CZK.

Xiaomi mijia cuntene trè elementi di sicurità principali inseme - un sensoru per verificà e finestre è porte, un interruttore wireless è una porta multifunzionale attraversu quale tutti l'elementi sò cunnessi. Tuttavia, a porta rapprisenta micca solu a funzione di un ponte, ma pò ancu ghjucà a radiu Internet, serve cum'è illuminazione notturna in u corridore (finu à 16 milioni di culori, a capacità di aghjustà a luminosità) è pudete ancu aduprà cum'è una campana, quandu pudete ancu aghjunghje à ellu attraversu Android u sonu propiu di u telefunu o ancu registrà unu.

Ci hè dui pariglii di sensori per verificà e finestre è e porte in u pacchettu. In più di l'illuminazione è u sonu quandu e porte o finestre sò aperte, i sensori ponu ancu registrà video è avvisate in un lampu se qualchissia apre finestre o porte chì ùn deve micca esse aperte. I sensori sò chjuchi è pudete mette nantu à furs o persiane. A bateria dura 2 anni in elli.

Infine, avemu un switch wireless, chì hè principalmente utilizatu per l'attivazione faciule è rapida di funzioni preset. Cù un buttone, per esempiu, pudete avvisà tutti in a casa chì deve vene per u colazione, o attivà l'apparecchi intelligenti selezziunati, o accende l'illuminazione notturna.

Tip: Se selezziunate l'opzione "Registratu in l'UE" quandu selezziunate a spedizione, ùn deve micca pagà l'imposta o l'imposta. GearBest pagherà i tariffi per voi durante a spedizione. Se, per una certa ragione, u traspurtadore vole pagà unu di i tariffi dopu à voi, cuntattate solu dopu centru di sustegnu è tuttu vi sarà rimbursatu.

Xiaomi Mijia

* U pruduttu hè cupartu da una garanzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.