Chiudi annunziu

Sè vo seguite regularmente l'avvenimenti in u mondu tecnulugicu, allora di sicuru ùn avete micca missu u fattu chì pocu prima di Natale, u casu di Apple rallenta i mudelli iPhone più vechji. U giant californianu face questu per i telefoni cù batterie morse. U mutivu hè dettu per assicurà una carica più chjuca nantu à a bateria, chì puderia micca furnisce una quantità d'energia sufficiente per i cumpunenti à altu rendiment, chì portaria à riavvii spontanei. Apple infine hà ammissu à a rallentazione deliberata, cusì parechji si dumandavanu immediatamente s'ellu l'altri fabricatori facianu qualcosa di simile. Hè per quessa chì Samsung ùn ci hà micca tenutu aspittendu longu è podal una dichjarazione ufficiale chì rassicurava tutti i so sustenitori.

Samsung hà assicuratu à tutti chì, in nisuna circustanza, u software ùn limita u rendiment di i prucessori in i telefoni cù batterie più vechje è usate. U funziunamentu deve esse u listessu in tutta a vita di u telefunu. Samsung hà ancu fattu sapè chì e so batterie anu una longa vita grazia à parechje misure di sicurezza è algoritmi di software chì sò usati sia durante l'usu è a carica.

A dichjarazione ufficiale di Samsung:

"A qualità di u produttu hè stata è serà sempre a primura priorità di Samsung. Assicurendu una vita estesa di a batteria per i dispositi mobili per mezu di misure di sicurezza multi-strati chì includenu algoritmi di software chì cuntrolanu a corrente di a batteria è u tempu di carica. Ùn riducemu micca u rendiment di CPU attraversu l'aghjurnamenti di u software per a vita di u telefunu ".

Na Apple i processi sò in corso

Ci hè stata speculazione per anni annantu à l'aghjurnamenti di u software chì rallentanu deliberatamente l'iPhone più vechji. Ma solu avà l'utilizatori anu scupertu chì a prestazione ridutta hè ligata à una bateria più vechja - appena rimpiazzatu a bateria, u telefuninu hà subitu un rendimentu rapidamente più altu. Apple cumentatu nantu à tuttu u casu dopu à uni pochi di ghjorni è hà dichjaratu currettamente chì a rallentazione si trova per via di a prevenzione di ripartenze spontanee. A causa di a degradazione naturali di e batterie, u so rendimentu diminuite ancu, è se u prucessori duverà dumandà u massimu di risorse mentre processa operazioni più esigenti per ottene u più altu rendimentu pussibule, u telefunu si spegneria automaticamente.

Tuttavia, tuttu u prublema hè in u fattu chì Apple ùn hà micca infurmatu i so utilizatori nantu à a riduzione di u rendiment. Iddu ammissu u fattu solu quandu u publicu hà cuminciatu à attentu à tuttu l'incidentu. Soprattuttu, per questa stessa ragione, i prucessi da tutti i lati si sò immediatamente versati nantu à u giant di Cupertino, l'autori di quale anu solu un scopu - per cintinara di millaie à milioni di dollari.

Samsung Galaxy Batteria S7 Edge FB

U più lettu d'oghje

.