Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A cumpagnia Xiaomi hà digià allargatu u so scopu à l'elettronica purtata qualchì tempu fà. Oghje vi prisentamu un smart watch Huami Amazfit. Chì ci hè oculatu sottu à u disignu sportivu cù un quadrante tondo ?

U Xiaomi Huami Amazfit offre praticamente tuttu ciò chì aspetta da un smart watch - da una gamma abbastanza larga di funzioni à cinturini rimpiazzabili. Grazie à a classa di resistenza IP67, l'orologio pò facilmente resiste à a natazione, a duscia o a forte pioggia, ma ùn deve micca andà in avventure di immersione cun ellu. Cù l'aiutu di l'orologio Xiaomi Huami Amazfit, pudete monitorà a freccia di u core, a distanza percorsa, calori brusgiate, velocità, altitudine è altri parametri impurtanti.

U touch screen di l'orologio cù una risuluzione di 320 x 300 px è una diagonale di 1,34 inches promette una grande leggibilità ancu in u sole direttu. U watch hè alimentatu da un processore dual-core cù una frequenza di 1,2 GHz, u Xiaomi Huami Amazfit hà 512 MB di RAM è 4 GB di almacenamiento internu. Di sicuru, a cunnessione Wi-Fi è Bluetooth, GPS, sensore di freccia cardiaca o visualizazione di notificazioni da un smartphone cunnessu sò inclusi. L'orologio permette una copia simplice è rapida di a musica à l'almacenamiento internu è a cunnessione à un auricular Bluetooth. U watch hè cumpatibile cù Androidem 4.4 è più tardi è iOS 8.0 è più tardi. A lingua di l'orologio pò esse cambiatu da u Cinese à l'inglese. L'orologio dura 11 ghjorni in modu passiu, 5 ghjorni in usu normale è 35 ore in modu di seguimentu GPS continuu. L'orologio hà una lunetta ceramica resistente à i graffi.

I lettori di Samsung Magazine anu l'uppurtunità di cumprà u smartwatch Xiaomi Huami Amazfit in linea GearBest cù un scontu di $ 14, vale à dì circa 300 CZK. Just entre u codice annu CZ02.

Specificazioni tecniche:

  • Marca: Xiaomi
  • RAM: 512MB
  • ROM: 4GB
  • Impermeabile: IP67
  • Cumpatibilità: Android 4.4, iOS 8.0
  • Quadrante: Touch screen, dimensioni dial 4,5 x 4,5 x 1,2 cm
  • Paquet: 1x Xiaomi AMAZFIT watch, 1x cable di carica USB, 1x manuale in inglese

* U pruduttu hè cupartu da una garanzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

Xiaomi Huami AMAZFIT FB

U più lettu d'oghje

.