Chiudi annunziu

Un cambiamentu in u campu di a tecnulugia di visualizazione pò esse vistu ogni ghjornu, in particulare cù cumpagnie cum'è Samsung è LG. Sicondu l'ultima applicazione di patente, pare chì Samsung hà finalmente riesciutu à mette un lettore di impronte digitali in u display. A visualizazione stessu deve esse scrollable.

Sicondu a patente presentata, u corpu in quale a visualizazione hè arrotolata pò esse forma cuboidal o cilindrica è serà fatta di metallu. A visualizazione hè allora attaccata à u corpu cù i magneti, ma pò esse eliminata solu dopu a verificazione cù una impronta digitale. A cuntrariu di LG, chì usa mutori rotativi in ​​i so prototipi, Samsung porta qualcosa di novu è innovativu.

Per avà, però, ùn hè micca sicuru se un gadget simili truverà a so strada in i telefoni smartphones classici o servirà un scopu completamente diversu. Hè abbastanza pussibule chì avemu da vede i primi tali prototipi in pochi ghjorni à a fiera CES 2018, chì si terrà trà u 9 di ghjennaghju è u 12, è induve Samsung ùn mancarà certamente cù u so stand.

LG-rollable-OLED-display-flexible-rollable

Surghjente: LetsGoDigital

Temi:

U più lettu d'oghje

.