Chiudi annunziu

Quandu i primi cuminciaru à apparisce qualchì tempu fà informace circa l'avvene Galaxy U S9, chì Samsung presenterà in uni pochi di mesi, tutte e fonti dichjaranu à l'unisonu chì u novu pruduttu avarà biselli ligeramente più sottili. A visualizazione Infinity di u mudellu di l'annu passatu hè flancu da duie strisce nere in cima è in fondu, chì, sicondu parechji utilizatori, u giant sudcoreanu puderia riduce un pocu è cusì cresce l'area di visualizazione da un pocu per centu. Tuttavia, pare chì ùn videremu nunda cusì.

Avemu digià infurmatu prima di Natale chì in u casu di a visualizazione Galaxy Ùn vedemu micca una grande rivoluzione cù u S9. Ancu s'ellu Samsung hà pensatu à restringere i cornici, à a fine l'implementazione di sta innuvazione hà fiascatu è i Sudcoreani presuntamente anu righjuntu à u pannellu pruvucatu da Galaxy S8. Se ùn avete micca cridutu sta dichjarazione finu à avà è sperava chì Samsung hè decisu à aumentà più a visualizazione Infinity già grande, probabilmente site sbagliatu.

Praticamente u listessu display

I pruduttori di vetri protettivi, cumpresa a cumpagnia Olixar, anu lentamente cuminciatu à liberà e prime rondini per prutege i display di novi flagships. Tuttavia, fighjendu à elli, hè chjaramente visibile chì ùn ci hè micca una riduzione di frame. E strisce nere in cima è in fondu restanu è copianu esattamente e visualizazioni di mudelli di l'annu passatu. Ancu i cutouts per i sensori sò induve apparsu l'annu passatu.

Ch'ella sia o micca Samsung hè veramente determinata à utilizà schermi chì averà i stessi frames cum'è quelli di i mudelli di questu annu seranu revelati in e settimane o mesi dopu. Ma u fattu hè chì certamenti ùn sariamu micca arraggiatu cun ellu per questu passu. Ancu s'ellu un ligeru aumentu di a visualizazione seria certamente un benefiziu assai piacevule, a visualizazione Infinty da i mudelli di questu annu hè digià classificatu trà u megliu assolutu senza quadru. Tuttavia, lasciamu esse stupiti. Forse Samsung ci toglierà u respiru è, in più di u disignu cambiatu di u spinu cù un lettore di impronte digitali mossi, ci mostrarà ancu una visualizazione nantu à quale ùn circheremu quasi micca frames neri.

vetru protettivu galaxy s9

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.