Chiudi annunziu

L'ultimu ghjornu d'aostu, à a fiera IFA di Berlinu, Samsung hà prisentatu un smart watch à fiancu à u bracciale fitness Gear Fit2 Pro è a seconda generazione di cuffie wireless Gear IconX. Attrezzatura Sport. U sguardu ligeru manca alcune caratteristiche di l'annu Gear S3. Grazie à questu, era pussibule riduce a dimensione generale di Gear Sport. Per d 'altra banda, l'atleti attivi, chì Samsung mira principalmente, truveranu u so modu. Gear Sports sò più una evoluzione chì una rivoluzione. Tuttavia, offrenu una quantità di funzioni interessanti, grazia à quale ponu audace cumpete cù i cuncurrenti in almenu certi spazii. Apple Watch.

U cuntenutu di u pacchettu è a prima impressione

Aghju avutu l'uppurtunità di pruvà a versione di culore Gear Sport Black, chì, à u cuntrariu di a variante blu, hè menu prominente nantu à u polsu. A cuntrariu di u so predecessore, u Gear S3, u Gear Sport hè guardatu cù l'accessori in una scatula quadrata. In più di l'orologio stessu, u pacchettu cuntene un stand per a carica wireless, un cable di carica cù un adattatore, un manuale è una cinturina di ricambio in taglia S.

À u primu sguardu, aghju statu attrattu da u disignu di l'azzaru cù un trattamentu di superficia speciale, chì dà à l'orologio una impressione veramente lussuosa. Immediatamente dopu à pusà nantu à u mo polso, aghju apprezzatu e dimensioni più chjuche è u pesu ligeru. U cuntrollu hè assai intuitivu, l'orologio pò esse stallatu è amparatu à utilizà in menu di una ora da u primu principiu.

Cuntinutu sportu

 

Disegnu è specificazioni

Aghju digià citatu e dimensioni compatte di u Gear Sport. U cumprumissu trà una diagonale raghjone è dimensioni generale rende l'orologio adattatu per portà nantu à i polsi più chjuchi. À u latu drittu di u corpu di l'orologio sò dui buttuni di hardware chì anu e funzioni primarie di ritornu è di casa. A lunetta rotativa hè assai pratica. Cù questu, hè pussibule cuntrullà parzialmente l'orologio senza avè toccu a visualizazione è cusì ùn lasciate micca impronte digitali.

I cinturini originali sembranu piuttostu boni cumparatu cù l'orologio stessu. Tuttavia, hè assai còmuda di portà. Sì i nastri originali ùn sò micca adattati, Samsung prupone una suluzione simplice. Inseme à l'orologio, hà cuminciatu à vende una quantità di bandi di rimpiazzamentu diffirenti. Ma ùn hè assolutamente necessariu di sceglie unu di elli. L'orologio pò esse fissatu cù quasi ogni cinturione di 20 mm.

A visualizazione ùn m'hà micca delusa. Grazie à a tecnulugia di visualizazione Super AMOLED, hè leggibile ancu in u sole direttu, ancu à circa a mità di luminosità. Hè cupartu cù Gorilla Glass durable 3. L'anguli di vista sò eccellenti. Hè riesciutu à organizà 1,2 ​​pixels nantu à una diagonale di 360 inch. A finezza risultante rende a distinzione di pixel individuali praticamente impossibile. Eru surprised da a risposta abbastanza bona di a visualizazione per cuntrullà in guanti ragiunamenti sottili. L'atleti attivi, per quale Gear Sport hè destinatu, di solitu ùn interrompe micca e so attività durante i mesi d'invernu. Dunque, certamenti apprezzà stu elementu. Hè pussibule di lascià a visualizazione permanentemente accesa cù luminosità è risoluzione ridutta, ma questu aumenterà significativamente u cunsumu d'energia.

Aghju nutatu chì a tecnulugia per ricunnosce quandu vi vede u watch hè luntanu da perfetta. Aghju nutatu assai accensione accidintali di a visualizazione, soprattuttu quandu travaglia à un desk, chì in fine hà avutu un effettu negativu nantu à a vita di a bateria. In ogni casu, hè necessariu di capisce chì tipu di portà l'orologio hè principalmente destinatu. Dunque, aghju da aghjunghje in un soffiu chì u numeru di accensione accidintali di a visualizazione durante l'attività fisica era veramente minimu.

A memoria operativa hè abbastanza. Una parte considerableu di i 4 GB di memoria interna hè utilizata da u sistema operatore è l'applicazioni preinstallate. Tuttavia, ci hè abbastanza spaziu per installà e vostre applicazioni è scaricà musica, chì pò esse ascoltata ancu senza una cunnessione à un telefuninu.

L'orologio hè resistente à l'acqua finu à 50 m in cundizioni di laboratoriu, questu significa chì hè pussibule di natà cun ellu senza preoccupazione. In ogni casu, ùn hè micca cunsigliatu per esse espunutu à l'acqua veloce è pressurizzata. Questu currisponde à a certificazione IP 68. A resistenza di l'acqua pò esse usata principarmenti in sport acquatici. A serratura d'acqua hè pratica. Se attivatu, l'orologio ùn risponde micca à tocchi accidentali.

Interfaccia di l'applicazione mobile

Solu dopu avè cunnessu u sguardu à u smartphone hè pussibule di principià à aduprà à u so pienu potenziale. U watch pò esse cunnessu à un smartphone via tecnulugia Bluetooth. Se l'orologio si trova in a distanza di una rete Wi-Fi, u cuntenutu pò ancu esse telecaricatu via ellu. L'ambiente di l'applicazione mobile hè piacevule, vi permette di realizà cunfortu una quantità di attività chì piglianu una quantità di tempu sproporzionata nantu à a piccula visualizazione di l'orologio. U modulu GPS hè una materia di sicuru. A connettività LTE avia da dà u modu à dimensioni più chjuche, l'absenza di quale pò esse abbastanza fastidiosa à volte. In particulare se l'utilizatore ùn hè micca in l'abitudine di portà u so smartphone cun ellu in ogni locu.

Cù un focusu nantu à l'atleti

L'intenzione di Samsung era di creà un smart watch chì ancu l'atleti assai attivi anu apprezzatu. Ùn pò esse ignoratu. Ogni parte di l'orologio hè adattatu per ellu. L'orologio hè dotatu di trè sensori impurtanti - barometru, accelerometru è sensor di freccia cardiaca. L'ultima lista hè situata nantu à a parte sottu di u watch, chì hè fattu di plastica d'alta qualità. Hè elevatu in modu chì pò funzionà megliu. Grazie à i sensori, l'utilizatore hà una visione constante di a pressione di l'aire ambientale, l'altitudine à a quale si trova, a velocità à a quale si move è a so freccia cardiaca attuale, minima è massima.

L'orologio pò esse avvisatu manualmente à l'intenzione di andà in sport (iniziu à registrà una attività di fitness specifica), o pò ricunnosce automaticamente l'attività fisica basica in deci minuti. In seguitu, u prugressu di l'attività pò esse monitoratu nantu à u display.

U sguardu analizà automaticamente in constantemente e dati ottenuti attraversu i sensori è ponu dunque cuntà l'elevazione chì hè stata superata in un ghjornu determinatu è u numeru di passi chì sò stati fatti. U so numeru deve esse pigliatu cù una certa riserva, ùn hè micca un numeru assolutamente precisu. L'orologio calcula i passi megliu cù l'attività fisica stabile. Questi dui dati sò continuamente affissati nantu à a faccia di u watch predefinitu.

Una parte di l'attività sportiva chì implica u muvimentu attivu da u locu à u locu hè monitorata cù GPS. Grazie à questu, hè pussibule di vede, per esempiu, a strada è a vitezza media dopu avè finitu. U muvimentu in l'acqua aiuta à analizà u Speedo adattatu apposta nantu à l'applicazione.

Un riassuntu di tutti i dati impurtanti riguardanti l'eserciziu è un stile di vita sana hè dispunibule in l'app S Health. Puderaghju solu ricumandemu l'eccellente applicazione Endomondo, chì offre una alternativa cumpleta à l'applicazione predeterminata.

Sistema upirativu, cuntrolli è applicazioni

L'orologio funziona nantu à u sistema operatore Tizen OS 3.0, chì hà 768 MB di memoria operativa. A transizione trà l'applicazioni hè liscia è u cuntrollu hè intuitivu. Premendo u buttone più luntanu torna, u sicondu buttone redirige à a faccia di u watch predeterminatu, induve pudete aduprà per lancià u menu di l'applicazione. Prima mostra una icona chì oculta l'applicazioni lanciate di pocu tempu. U pannellu di paràmetri di basa pò esse spintu fora da u bordu superiore di a visualizazione di u watch. Da quì hè pussibule passà facilmente à paràmetri avanzati.

 

Durante a prova di l'orologio, aghju pruvatu à pruvà quante più applicazioni pussibule. sfurtunatamenti, aghju veramente riisciutu à pruvà a maiò parte di quelli chì anu un sensu di stallà. Pensu chì a mancanza di una applicazione è l'absenza frequente d'alternattivi sò una di e carenze più gravi chì deve esse trattatu quandu si usa un orologio. Una quantità di app appositamente adattate dispunibule per Gear è i dispositi cuncurrenti Apple Watch Sfortunatamente, ùn hè micca veramente pussibule di paragunà.

Ùn andaraghju in dettagliu nantu à l'applicazioni preinstallate predefinite cum'è i missaghji di testu è i cuntatti. Tutti anu una idea di ciò chì aspetta da elli. U quadrante di u watch predeterminatu hè senza dubbitu u tipu d'app più scaricatu. Aghju pruvatu decine di elli. Ma ùn ci sò micca troppu opzioni gratuiti veramente boni. Infine, aghju finitu a mo ricerca cù l'orologio chì hà abbastanza visi preinstallati preinstallati.

Aghju trovu l'applicazione utile, chì trasforma a visualizazione di l'orologio in una fonte di luce di qualità micca assai alta, ma sempre abbastanza abbastanza. Di sicuru, ùn aghju micca scurdatu di stallà Spotify è l'applicazione Endomondo sopra citata. Aghju utilizatu a calculatrice sorprendentemente spessu.

Usura di ogni ghjornu è vita di a bateria

Aghju utilizatu l'orologio ogni ghjornu per circa una quindicina di ghjorni. Cù u so aiutu, aghju avutu diverse notificazioni affissate, aghju utilizatu a funzione Sempre attivata, è aghju avutu a luminosità impostata à u più altu livellu pussibule. Ogni ghjornu aghju tracciatu almenu una attività fisica attraversu elli.

Cù stu metudu di usu, aghju finitu cù una bateria di 300 mAh chì dura circa vinti ore. Questu hè un valore chì ùn sorprenderà l'utilizatore in nunda. Sè vo site unu di quelli chì caricanu u vostru sguardu irregularmente, vi cunsigliu di riduce u cunsumu d'energia in qualchì modu. Altrimenti, ùn puderete micca durà dui ghjorni cù un usu più intensivu. U cunsumu di energia serà ridutta significativamente quandu u modu di risparmiu di energia hè attivatu. Tuttavia, l'utilizatore perde tante funzioni chì ùn hà micca assai sensu.

A carica stessa ùn m'hà micca delusa. Grazie à i magneti, l'orologio hè elegantemente attaccatu à u stand per a carica wireless. L'unicu ciò chì mi lamentaraghju di a carica wireless hè a so velocità. L'orologio deve esse sempre lasciatu à riposu per un pocu più di duie ore. Durante a carica, u so statutu hè principalmente indicatu da un diodu emettitore di luce, chì face parte di u stand. Più detallatu informace pò esse acquistatu nantu à a visualizazione di u watch stessu. Ancu s'ellu a vita di a bateria hè di solitu un ostaculu per a maiò parte di l'elettronica wearable, mi pare chì hè adattatu cù u Gear Sport. Sembra chì i ghjorni in cui l'elettronica wearable premium ùn durò micca un ghjornu sanu cù una sola carica sò, per fortuna, daretu à noi.

Ricarica sportiva

Riassuntu

U Gear Sport si classifica trà i migliori pezzi di l'elettronica wearable chì aghju mai pruvatu. U prezzu di circa nove mila hè abbastanza ambiziosu, ma l'impressione chì dà l'orologio hè veramente lussuosa. Prima di cumprà, hè impurtante di cunsiderà s'ellu avete daveru aduprà tutte e funzioni di fitness, o s'ellu duvete andà per un mudellu cun un focusu nantu à una larga gamma di clienti. Se finisci per scaricà Gear Sport, sarete di sicuru cuntentu di u disignu minimalista tipicu di a maiò parte di i prudutti Samsung. Hè in parte grazia à questu chì ùn hè micca un prublema di portà un orologio destinatu principalmente à u sport ogni ghjornu.

Mi piaceva assai u disignu minimalista, una grande visualizazione, u sistema operatore intuitivu è u processu di alta qualità di e funzioni di fitness.

U Gear Sport hè un dispositivu chì, sfurtunatamenti, ùn hà micca evitatu cumprumessi. Di sicuru, ùn possu micca elogiare a carica lenta, l'imperfetta attivazione automatica di a visualizazione, l'assenza di LTE è u numeru più chjucu di applicazioni dispunibili. Tuttavia, pensu chì l'orologio truverà i so cumpratori. Malgradu parechji difetti, hè una di e migliori alternative possibili à u Gear S3 Apple Watch, chì attualmente domina u mercatu di smartwatch.

Samsung Gear Sport FB

U più lettu d'oghje

.