Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: U Natale hè daretu à noi è s'è vo truvate un smartphone, tableta, sguardu o qualsiasi altru dispositivu elettronicu sottu à l'arbulu chì hà bisognu di carica, allora prima di longu, soprattuttu in i mesi di primavera è di l'estate, averà ancu bisognu di una fonte d'energia di salvezza in forma di un bancu di putenza. Avemu un scontu per unu di questi oghje in cuuperazione cù Gearbest. In particulare parlà Xiaomi Powerbank 2 cù una capacità di 10 mAh.

In più di a capacità largamente abbastanza, u bancu di energia hà un portu USB classicu chì sustene a carica rapida. U portu offre una pruduzzioni di 5,1V à 2.4A, o 9V à 2A, ma una putenza massima di 15 W. Di sicuru, ci hè ancu un portu per a carica di u powerbank stessu, chì hè specificamente micro-USB cù supportu per a carica rapida. finu à 9V à 2A. Trà u portu è u buttone di putenza ci sò ancu quattru LED chì informanu nantu à a capacità restante di a bateria.

U bancu di putenza stessu pesa 215 grammi, chì hè un pesu veramente decentu cunziddi a capacità citata. Ùn offende ancu in taglia (13 x 7,1 x 1,41 cm) è grazia à i so bordi arrotondati, si mette perfettamente in manu. Quelli interessati seranu certamente cuntenti di a serie di protettori di surge è u cable micro-USB inclusu.

A causa di u prezzu, ùn paghe micca tasse o imposte.

Xiaomi Power Bank 2 FB

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

* U codice di scontu hè validu solu per a variante d'argentu di u power bank è hà un numeru limitatu di usi. Dunque, in casu d'interessu altu, hè pussibule chì u codice ùn hà più travagliatu dopu à pocu tempu dopu a publicazione di l'articulu.

U più lettu d'oghje

.