Chiudi annunziu

Ancu s'è u Samsung di Corea di u Sudu ùn ci hà ancu dettu ufficialmente quandu ci prisentarà un novu smartphone Galaxy S9, hè più ch'è chjaru, a so intruduzioni hè prestu prestu. In ogni casu, cù a presentazione imminente, e filtrazioni chì accumpagnanu u telefuninu imminente vanu in manu. Avemu incansablemente servitu u più caldu in l'ultime settimane è mesi nantu à u nostru situ web, è continueremu in una nota simili oghje.

Ultimi informace circa mudelli Galaxy U S9 è S9 + venenu da a Cina. Si dice chì e fonti anu scupertu quali varianti di almacenamentu pudemu aspittà in i mudelli futuri. In più di l'almacenamiento, anu revelatu ancu e dimensioni di memoria RAM. Tuttavia, s'è vo speravate chì finalmente vedemu una variante gigante di 512GB, probabilmente sarete un pocu disappuntu.

Fine di u supportu di a carta di memoria?

Sicondu i fonti, duvemu andà cù a versione classica Galaxy U S9 averà 4 GB di RAM è varianti 64 GB è 256 GB. Comparatu à questu annu, ci sarà una variante cù una capacità di almacenamento più grande, chì hè abbastanza interessante in sè stessu. L'intruduzioni di una variante di almacenamiento più grande puderia significà a rimuzione di supportu per e carte di memoria, chì Samsung hà sempre supportatu in i mudelli di l'annu passatu. Inoltre, sta tiuria hè ancu sustinuta da u fattu chì duvemu esse in u casu di una più grande Galaxy In più di 9 GB di RAM è 6 GB d'almacenamiento internu, u S64+ avarà ancu varianti cù 128 GB, 256 GB è ancu 512 GB in certi mercati. L'espansione di e carte di memoria seria dunque inutile ancu cù stu mudellu.

Hè difficiuli di dì à u mumentu s'ellu hè novu informace sò basati nantu à a verità o micca. U fattu hè, però, chì avemu digià intesu dichjarazioni simili qualchì tempu fà, è ùn parevanu micca realistichi ancu allora. Ma Samsung seria veramente avanti è annullà u sustegnu di e carte di memoria, per quale hè elogiatu da parechji utilizatori? Simu stupiti.

Galaxy S9 Concept Creator FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.