Chiudi annunziu

I rumuri chì Samsung prova di sviluppà un smartphone flexible in i so attellu sò sparghje à u publicu dapoi qualchì tempu. In ogni casu, à a fine di l'annu passatu, a frenesia annantu à stu pruduttu innovativu in parechje manere hè stata tornata in pienu swing dopu à parechje filtrazioni. À a fine, Samsung hà aghjustatu u so pezzu à u mulinu, chì praticamenti cunfirmatu u sviluppu di un smartphone flexible per a bocca di u so capu. Tuttavia, finu à avà ùn sapemu micca quandu questu Samsung unicu ci prisentarà.

L'annu 2018, o piuttostu u so principiu, pareva esse l'opzione più prubabile per l'intruduzioni di un telefunu flexible. Sicondu l'ultimu rapportu di u portale ETNews però, pare chì Samsung hà da esse uni pochi di mesi in ritardu. I so fonti dichjaranu chì à u principiu di questu annu, Samsung compie solu a forma finale di u telefunu tutale, chì principiarà a produzzione di massa à u principiu di nuvembre dopu una seria di teste. A presentazione ufficiale di u smartphone unicu venerà in dicembre di questu annu o in i primi mesi di l'annu prossimu.

Un trio di cuncetti di smartphone plegabili:

In ogni casu, in più di l'infurmazioni nantu à u calendariu, a fonte hà revelatu altri secreti interessanti. Sapemu digià, per esempiu, chì u telefuninu puderà piegà à i dui lati è avarà un pannellu OLED 7,3". Sfortunatamente, ùn cunnosci micca specificazioni tecniche più detallate.

Dunque, semu sorpresi da ciò chì Samsung ci darà in fine, è s'ellu ci hè. In ogni casu, s'ellu riesce veramente à purtà u so prughjettu à a fine, pò cambià u mondu attuale di smartphones una volta per sempre. Videmu in un annu.

Samsung Foldalbe-smartphone-FB

U più lettu d'oghje

.