Chiudi annunziu

Meno di trè mesi fà, pudete leghje un articulu cun noi chì Samsung sviluppa una tecnulugia alternativa per a so nova generazione di TV premium. Sorprendentemente, u giant sudcoreanu era più veloce di ciò chì parechji aspettavanu è ieri à u CES 2018 introduttu a so prima televisione, chì hè basatu annantu à a nova tecnulugia MicroLED. "U Muru", cum'è Samsung hà chjamatu a TV, hà una diagonale gigante di 146 inch è digià à u primu sguardu dà una impressione veramente lussuosa.

Ricertamenti, Samsung hà prumuvutu principarmenti a so tecnulugia QLED, chì certamenti hà assai da offre. Tuttavia, pare chì u futuru di i TV premium si trova in a nova tecnulugia MicroLED. Cumparte parechje caratteristiche cù l'OLED, cumpresi diodi emettitori di luce, chì significa chì ogni pixel individuale si illumina indipindente, eliminendu a necessità di qualsiasi retroilluminazione supplementaria. In ogni casu, i diodi citati sò significativamente più chjuchi in u casu di a tecnulugia MicroLED, chì hè riflessu micca solu in u pannellu più sottile cumparatu cù OLED, ma ancu in a produzzione, chì hè più faciule è cusì più veloce.

U Muru hè cusì u primu TV MicroLED modulare in u mondu. Modulare perchè a so dimensione è cusì a so forma pò esse aghjustatu secondu i bisogni di u cliente. Hè dunque pussibule di assemblà a TV esattamente secondu e vostre preferenze, vale à dì per serve, per esempiu, cum'è una zona per a presentazione o a visualizazione di qualchì cuntenutu, o solu cum'è una TV classica per u salottu. Quasi zero biselli cuntribuiscenu ancu à u disignu modulare. À u listessu tempu, a TV hè capace di furnisce una grande gamma di culori, un voluminu di culore è un neru perfettu.

Tuttavia, Samsung ùn hà micca specificatu quanti moduli seranu venduti in un solu pacchettu. Ùn hà ancu revelatu di quanti pezzi hè fatta a TV di dimostrazione in CES. Sapemu solu chì a cumpagnia revelarà più dettagli informace à u lanciu glubale di vendita sta primavera.

Samsung The Wall MicroLED TV FB

U più lettu d'oghje

.