Chiudi annunziu

Ancu s'è u Samsung sudcoreanu è u californianu Apple apparsu cum'è rivali irreconciliabili, in realità ùn esistanu micca senza l'altru. Ùn hè micca sicretu chì Samsung hè pro Apple un fornitore estremamente impurtante di cumpunenti per i so iPhones, chì, sicuru, serà pagatu in modu adattatu da a cumpagnia di Apple. In u risultatu, Samsung beneficia di quasi ogni successu di vendita o fallimentu di u so cuncurrente. In casu di successu, guadagnà ancu grazia à i so display, in casu di fallimentu, venderà più di i so smartphones. È esattamente sta regula hè stata cunfirmata ancu questu vaghjimu.

A cumpagnia di mela di solitu tene e so famose cunferenze à u principiu di sittembri è poi lancia a vendita di i so novi prudutti in a seconda mità di stu mese. Quist'annu, però, ùn era micca cusì cusì. Ancu s'è a maiò parte di i prudutti apparsu nantu à i scaffali di i magazzini pocu prima di a fini di sittembri, u più anticipatu era sempre in produzzione. Hè stata a pruduzzione problematica di u novu iPhone X chì hà causatu arrughe considerablemente nantu à a fronte di Apple è ritardatu l'iniziu di a so vendita finu à u principiu di nuvembre. Tuttavia, u longu ritardu da l'intruduzioni hà avutu u so propiu effettu nantu à a vendita di iPhones in u mondu.

Samsung hè a scelta ovvia per parechji

Parechji clienti ùn vulianu micca aspittà dui mesi sanu per un novu telefunu è dunque cuminciaru à circà un sustitutu adattatu. E indovinà chì mudelli anu più attiratu l'ochju di questi clienti. Sì avete indovinatu chì Galaxy S8 è Note8, avete culpitu u locu. U giant sudcoreanu hà vistu un aumentu di e vendite di i so flagships ghjustu in i mesi prima di l'iniziu di a vendita di l'iPhone X. Per esempiu, in Gran Bretagna, a so parte hà aumentatu per quasi trè mesi d'aspittà iPhone X da quasi un incredibile 7,1%. Dopu à l'iniziu di vendite, ancu s'è a parte hè cascata da un grande 37% à 5%, Samsung hà sempre fattu assai bè in questu paese è e so vendite cunfirmanu i teme di parechji analisti chì Apple Pagherà extra per a vendita tardiva di iPhone X.

Tuttavia, cum'è aghju dettu in u paràgrafu di apertura, Samsung ùn importa micca veramente, cù un pocu di esagerazione, se u so cuncurrente faci bè o micca. U flussu di soldi da ellu hè veramente grande è presumibilmente hà pigliatu più per i display è altri cumpunenti per l'iPhone X chì per a vendita di tutti i so mudelli. Galaxy S8. In un modu o un altru, però, ferma u regnu di u mercatu mundiale di smartphone.

Galaxy Nota 8 vs iPhone X

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.