Chiudi annunziu

L'annu passatu serà scrittu in lettere d'oru in a storia di Samsung sudcoreana. In più di prisentà mudelli grandi Galaxy U S8, S8+ è Note8 anu battutu ancu record in termini di prufitti. Certi analisti eranu preoccupati chì l'annu assai successu seria spoiled da l'ultimu trimestre, ma sicondu l'estimazioni di Samsung, ùn ci hè micca una minaccia.

Dopu à u record di u primu è u sicondu trimestre di l'annu passatu, Samsung hà cuntinuatu nantu à a listessa nota in u quartu trimestre. Grazie à i profitti enormi in u campu di chips, hà stimatu chì u so prufittu hè vicinu à quattordici miliardi di dollari, chì hè quasi 69% megliu di ciò chì Samsung hà ottenutu in u stessu periodu un annu fà.

Duppiu di risultati chè l'annu passatu

Se l'estimi di Samsung sò cunfirmati, 2017 seria un annu record per ellu in termini di rivenuti, chì deve ghjunghje sin'à un incredibile 46 miliardi di dollari. chì hè guasi duie volte quant'è in 2016, solu per l'idea. In cunsiderà i prudutti chì Samsung hà introduttu in 2016, però, ùn pudemu micca esse sorpresu da i profitti più chjuchi. Per esempiu, l'affare cù e so batterie chì esplodenu li costanu assai soldi Galaxy Nota 7, chì guasi tagliatu tutta a serie di mudelli è solu grazia à quellu assai successu Galaxy Note8 sò i phablets di Samsung tornanu in u limelight.

In ogni casu, cum'è l'aghju citatu in u sicondu paràgrafu, a principal fonte di ingressu per Samsung hè chjaramente chips. Per quelli l'ultimu annu, hà pigliatu circa 32 miliardi, vale à dì circa 60% di u prufittu tutale. Un grande flussu di soldi era assicuratu, per esempiu, da un aumentu significativu di u prezzu di i chips di memoria DRAM è NAND. Spergu chì u giant sudcoreanu ùn riposarà micca nantu à i so allori è ripeterà un annu simile successu questu annu. In vista di i disputi interni in a gestione, chì sò stati rumores per un bellu pezzu, certamenti ùn pudemu micca piglià cum'è un affare fattu.

Samsung-soldi

 

Surghjente: androidauturità

U più lettu d'oghje

.