Chiudi annunziu

À a mità di u mese passatu, Samsung hà introduttu novi mudelli di a serie Galaxy A. A nutizia hè stata datu un labellu pocu cunvinziunali Galaxy A8 a Galaxy A8+, mentri solu u primu mintuatu serà dispunibule quì. È ghjustu à partesi oghje, a so pre-vendita principia. Inoltre, se ordinate u telefunu per u ghjovi prossimu, u 18 di ghjennaghju, riceverete un rigalu di lenti di realtà virtuale Samsung Gear VR gratuiti.

I clienti chì pre-ordine u telefunu riceveranu u novu pezzu cù un rigalu u vennari u 19 di ghjennaghju. In u stessu ghjornu Galaxy A8 hè in vendita. U prezzu di u telefunu hè stabilitu à CZK 12, è l'offerta includerà un totale di trè varianti di culore - neru, oru è grisgiu (Orchid Gray). A prumuzione, induve uttene un paru gratuitu di occhiali Gear VR cù u vostru telefuninu pre-ordine, hè validu finu à a data sopra menzionata, finu à l'ultime scorte è à i rivenditori selezziunati cum'è Emergenza mobile.

Galaxy A8 in Neru, Oru è Grigiu:

Samsung Galaxy L'A8 hà certamente qualcosa per impressiunà. U so vantaghju principale hè a camera doppia frontale cù una risuluzione di 16Mpx è 8Mpx è una apertura di f / 1,9, grazia à quale u telefunu riesce à piglià selfie chjari è sharp. Pudete cambià trà e duie fotocamere frontali per sceglie u selfie chì vulete: da primi piani cù un fondo sfucatu à ritratti cù un fondo luminoso è nitido. Grazie à a funzione Live Focus avanzata, pudete facilmente cambià l'effettu di sfocatura prima è dopu piglià a foto per creà scatti d'alta qualità.

Un'altra grande attrazione Galaxy L'A8 hè un grande display Infinity, chì a novità eredita da i mudelli di punta, è per a prima volta ancu i mudelli mid-range ricevenu biselli minimi da Samsung. Ci hè ancu supportu per a funzione Always on Display, resistenza à l'acqua è a polvera, a certificazione IP68, è a cumpatibilità cù l'occhiali di realtà virtuale. U telefunu hà ancu dui slot SIM cumpleti è un slot per carta microSD. A capacità d'almacenamiento di u telefunu pò esse allargata finu à 256 GB.

Specificità Galaxy A8:

 

Galaxy A8

Mostra5,6 inch, FHD +, Super AMOLED, 1080 × 2220
* A dimensione di u screnu hè determinata basatu annantu à a diagonale di un rettangulu ideale senza piglià in contu l'arrotondamentu di i cantoni.
CameraFrontale: doppia fotocamera 16 MPx FF (f/1,9) + 8 MPx (f/1,9), posteriore: 16 MPx PDAF (f/1,7)
Dimensioni149,2 x 70,6 x 8,4 mm / 172 g
Processore di l'applicazioneOcta Core (2,2 GHz Dual + 1,6 GHz Hexa)
Memoria4 GB di RAM, 32 GB
Batterie3 mAh
Carica rapida / USB tipu C
OSAndroid 7.1.1
RetiLTE cat. 11
PagamentiNFC, MST
ConnettivitàWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2,4/5 GHz), VHT80, 256 QAM,

Bluetooth® v 5.0 (LE finu à 2 Mbps), ANT+, USB Type C, NFC, servizii di localizazione

(GPS, Glonass, BeiDou*).* A cobertura di u signale di a rete BeiDou pò esse limitata.

SensoriAccelerometru, barometru, sensore di impronte digitali, giroscopiu, sensor geomagneticu,

Sensore Hall, sensore di prossimità, sensore di luce RGB

AudioMP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA
VideoMP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM
Galaxy A8 Gear VR FB

U più lettu d'oghje

.