Chiudi annunziu

Ancu s'è a situazione nantu à u mercatu di u travagliu slovaccu hè stata relativamente bona in l'ultimi mesi è u disimpiegu hè in cala, alcune grande cumpagnie chì anu i so stabilimenti di produzzione vicinu à i nostri vicini sò piuttostu infelici. U Samsung sudcoreanu, chì hà fabbriche in Galanta è Voderady in Slovacchia, ùn hè micca eccezzioni. A causa di a mancanza di travagliadori, si dice chì sia cunsiderà s'ellu lascià a Slovacchia.

In un rapportu publicatu da u situ web Spettatore, Samsung hè rumore di cunsiderà chjude una di e so duie linee per affruntà u prublema di carenza di travagliu. Tuttavia, seria stupidu di pensà chì Samsung hà da decisu di fà stu passu. Per avà, si dice chì sta opzione hè cunsiderata cum'è una di parechje opzioni chì ponu esse usate per risolve u prublema.

Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, a cumpagnia sudcoreana nega chì averia cunsiderà a traslocazione di a produzzione. Tuttavia, ùn esclude micca chì si limitaria almenu parzialmente a produzzione in e so fabbriche slovacche è traslassi una parte di questu à l'esteru. Tuttavia, parechje decine di più di dui mila impiegati slovacchi certamenti farianu stu passu.

Allora semu sorpresi se Samsung decide veramente di lascià parzialmente a Slovacchia o micca. In ogni casu, u fattu hè chì più è più cumpagnie cunsidereghjanu sta opzione per via di l'aumentu di i costi di u travagliu è di a legislazione cambiante. Forsi l'opzione di lascià i nostri vicini hè a più estrema, è e cumpagnie sceglienu solu in casu d'urgenza estrema.

Samsung-Building-fb
Temi:

U più lettu d'oghje

.