Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In l'ultimi anni, i cunduttori anu stallatu sempre più camere in i so vitture chì registranu a so guida. Hè ancu grazia à u fattu chì u prezzu di l'elettronica di sta categuria hè cascatu considerablemente. Ancu più impurtante hè u fattu chì l'arregistramentu pò ancu serve com'è evidenza in casu d'accidentu o offense. Xiaomi prupone ancu una tale camera fatta per l'internu di a vittura, è oghje avemu un scontu nantu à questu per i nostri lettori.

Xiaomi Mijia Car Camera hè capace di registrà video in risoluzione 1080p (Full HD, 1920 x 1080P). U so vantaghju hè ancu un colpu largu angulu di 160 gradi, chì hè megliu utilizatu quandu si registra un ride. A camera hà ancu un display di 3-inch, attraversu quale pudete stabilisce è vede un colpu specificu nantu à questu. Ci hè ancu supportu per u trasferimentu d'imaghjini è video via Wi-Fi à u vostru telefunu, basta à scaricà l'app mijia da Play Store.

Un grande vantaghju di a camera hè chì automaticamente principia a registrazione appena principia a vittura. Hè senza dì chì e carte di memoria sò supportate (finu à 64 GB), ma l'almacenamiento hè ancu salvatu da a chjamata registrazione di loop, quandu a più antica registrazione hè ghjucata cù a più nova. U codec H.264 hè utilizatu per almacenà e registrazioni, chì mantene una qualità decente, ma hè ecunomica in quantu à u voluminu di dati. A camera offre ancu una funzione di monitor di parcheghju.

In più di a camera, u pacchettu include ancu un caricatore per l'ignizione, un cable, un supportu è ancu un adesivu elettrostaticu speciale per a finestra. L'unicu svantaghju di Xiaomi mijia hè chì u sistema hè solu in Chinese. Pudete vede una mostra di i filmati di a camera in u video sottu.

Tip: Se sceglite una di l'opzioni di spedizione registrate (Registered Air Mail) è sò custretti à pagà l'impositu è ​​possibbilmente i dazi doganali, pudete dumandà una compensazione cumpleta da Gearbest per tutte e tasse. Basta cuntattateci centru di sustegnu, furnisce una prova di pagamentu per u vetru è tuttu vi sarà rimbursatu dopu.

Xiaomi passa car Camera FB

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

* U codice di scontu hà un numeru limitatu di usi. Dunque, in casu d'interessu altu, hè pussibule chì u codice ùn hà più travagliatu dopu à pocu tempu dopu a publicazione di l'articulu.

U più lettu d'oghje

.