Chiudi annunziu

Ùn hè più u casu chì a maiò parte di i prudutti di e diverse cumpagnie glubale sò prudutte in Asia. In l'ultimi anni, i costi di pruduzzione è di u travagliu anu aumentatu ancu in questu cuntinente, è l'imprese ùn anu più scelta chè di trasfurmà e so fabbriche in altrò. Stu passu hè spessu assai più vantaghju per elli, grazia à e lege di u paese in questione, è ancu s'è u travagliu ci costarà uni pochi di dollari di più, li serà rimbursatu in, per esempiu, scontri fiscali o benefici simili. Samsung hà sperimentatu un casu simili un annu fà.

U giant sudcoreanu hà cuminciatu à pensà à circa un annu fà chì puderia creà a so prima pianta di produzzione in i Stati Uniti grazia à l'inaugurazione di Donald Trump cum'è presidente di i Stati Uniti. À a fine, hà attaccatu à questa idea è in u ghjugnu di l'annu passatu, hà cunfirmatu a so intenzione di custruisce a so fabbrica in South Carolina, in quale investirà circa 380 milioni di dollari. Tandu, pochi avarianu pensatu chì Samsung puderia finisce u so prughjettu in u futuru prevedibile. In ogni casu, u cuntrariu era veru, è a pianta americana principia a produzzione cummerciale à mezu annu dopu à l'iniziu di a custruzzione.

Crescerà ancu di più in l'anni à vene

A fabbrica gigante copre una superficie di quattordici mila metri quatratu è hè custituita da duie grandi sale di produzzione è una linea di assemblaggio cù vinti presse. Più di 800 impiegati truvaru un travagliu in questi locali, chì u so compitu principale hè a produzzione di lavatrici è diversi cumpunenti per elli. In a pianta, l'impiegati li imballanu ancu è li preparanu per a spedizione à i clienti in tutti i Stati Uniti.

Ancu s'è a pianta di pruduzzione americana hè digià un veru colossu, Samsung deve espansione solidamente in l'anni à vene. En 2020, pensa à creà circa 200 impieghi di più, chì di sicuru necessitarà l'espansione di a pianta esistente. L'abitanti di u circondu ùn ponu certamenti lagnà di a mancanza di travagliu.

samsung-building-silicon-valley FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.