Chiudi annunziu

Samsung uni pochi di ghjorni fà hà annunziatu, chì hà iniziatu a produzzione in massa di a seconda generazione di memorie di banda larga 8GB HBM2 cù a velocità di trasferimentu di dati più veloce in u mercatu. A nova suluzione Aquabolt, chì hè u primu HBM2 industriale cù una velocità di trasferimentu di dati di 2 gigabits per seconda (Gbps), hè prevista per accelerà l'espansione di i supercomputer è u mercatu di carte grafiche.

"Cù a nostra pruduzzione di i primi 2,4 Gbps 8 GB HBM2, rafforzeremu ancu a nostra leadership tecnologica è a cumpetitività di u mercatu", hà dettu Jaesoo Han, vicepresidentu esecutivu di Vendita è Marketing di Memoria in Samsung Electronics. "Continueremu à rinfurzà a nostra presa nantu à u mercatu DRAM assicurendu un fornimentu stabile di HBM2 in u mondu sanu, in cunfurmità cù u timing di i lanciari di u sistema di a prossima generazione previsti da i nostri clienti".

U novu 8GB HBM2 offre u più altu livellu di prestazione DRAM à 2,4 Gbps à 1,2V, un aumentu di prestazione di quasi 50 per centu cumparatu à a prima generazione 2GB HBM8, chì hà righjuntu 1,6 Gbps à tensione 1,2V è 2,0 Gbps à 1,35V.

Cù questi miglioramenti, u 8GB HBM2 ghjunghjerà a velocità di 307 gigabyte per seconda, facendu 9,6 volte più veloce di un chip GDDR5 8 gigabit chì furnisce 32GBps di larghezza di banda di dati. L'usu di quattru memorie HBM2 in un sistema permetterà 1,2 terabyte per seconda (TB / s) di larghezza di banda, migliurà u rendiment generale di u sistema finu à u 50 per centu paragunatu à un sistema chì usa 1,6 Gb / s HBM2.

Aquabolt di Samsung estende significativamente a dirigenza di a cumpagnia in a crescita di u mercatu DRAM premium. Inoltre, Samsung hà da cuntinuà à offre l'HBM2 high-end chì succede à i so dispusitivi HBM2 di prima generazione, u Flarebolt, è a so seconda generazione Aquabolt mentre espansione u mercatu in i prossimi anni.

SAMSUNG-HBM2_C FB

U più lettu d'oghje

.