Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Parechji di noi passanu assai tempu à ghjucà à u nostru smartphone. Qualchidunu anu ancu piaciutu un certu ghjocu tantu chì li piace à ghjucà ancu in u cunfortu di a so casa. Ma perchè micca fà ghjucà in u vostru telefuninu più piacevule cù certi accessori, ancu i smartphones supportanu diversi cuntrolli. È oghje avemu un cuponu di scontu per solu unu di questi, dopu avè applicà chì u cunduttore vi costarà solu 62 corone.

VR-PARK hè un controller wireless à una sola manu chì cumunica cù u vostru telefunu via Bluetooth 3.0. U controller ùn hà micca solu ottu buttoni, ma ancu un joystick per un cuntrollu più faciule di certi tituli di ghjocu è, frà altre cose, un cambiamentu trà i sistemi. Android o iOS. Pò esse serve micca solu cum'è un gamepad quandu ghjucate, ma ancu cum'è un attivatore remoto per una camera, un mouse wireless, un controller per un PC o smart TV, o per cuntrullà a musica chì hè ghjucata. Pudete accoppià u controller cù i dispositi chì alimentanu i sistemi iOS o Android 4.0 è più tardi o s Windows PC.

A causa di u prezzu bassu, ùn pagherete micca IVA o diritti doganali durante u trasportu.

20170606172612_54202

U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

* U codice di scontu si applica solu à a versione nera di u controller è hà un numeru limitatu di usi. Dunque, in casu d'interessu altu, hè pussibule chì u codice ùn hà più travagliatu dopu à pocu tempu dopu a publicazione di l'articulu.

U più lettu d'oghje

.