Chiudi annunziu

Nta l'ultimi mesi, parechji pruduttori di smartphone, in più di aumentà a prestazione di u telefuninu, di migliurà a camera o di allargà a so vita di a bateria, anu ancu pruvatu à minimizzà i frames intornu à a visualizazione, aumentendu cusì u pannellu tattile di u smartphone per un pocu per centu. Finu a ora, però, quasi tutti anu scontru un prublema maiò - i sensori è u parlante in a cima di a visualizazione. Stu locu particulari hè praticamente impussibile di riduce in ogni modu, è mentre pudemu imagine facilmente un smartphone senza un buttone di casa fisicu in u fondu di a visualizazione, certamente ùn sariamu micca capaci di muzzicà i sensori mancanti da a cima di a visualizazione. cusì facilmente. Tuttavia, pare chì Samsung prova di truvà una suluzione satisfactoria per stu prublema.

In u portale LetsGoDigital apparsu una patente interessante, chì Samsung hà registratu pocu tempu. L'idea sana di sta nutizia hè chì i Coreani di u Sud anu inseritu solu tutti i sensori necessarii in a visualizazione OLED, aumentendu cusì significativamente a so area. In questu modu, ùn ci saria micca cutouts antiestetiche, chì pudemu vede, per esempiu, in l'iPhone X di cuncurrenza. L'unicu difettu in a bellezza di stu telefunu seria solu uni pochi spots neri tondi cù un parlante oblongu, chì "flussu". attornu" à u display.

In listessu modu, Samsung puderia risolve u buttone di casa in u fondu di u display. S'ellu vulia cunservà, probabilmente ùn ci saria micca un prublema cù l'incrustà. In ogni casu, postu chì i so ultimi mudelli anu ricivutu solu un buttone di software, hè abbastanza prubabile chì l'avemu trovu ancu in questu mudellu.

Ancu se sta patente pare veramente interessante, hè difficiule di dì à u mumentu s'ellu a vedemu veramente. L'imprese tecnologiche presentanu assai patenti simili ogni annu, di quale solu una manciata vede a luce di u ghjornu. In ogni casu, un display di smartphone cuncepitu in questu modu seria estremamente interessante è avvicinà significativamente più vicinu à l'ideale cumpletu - una visualizazione in tuttu u fronte di u telefunu senza elementi di distrazione.

Samsung Galaxy tuttu u screnu di u telefonu FB

U più lettu d'oghje

.