Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: I telefoni intelligenti anu passatu per una rivoluzione significativa in l'ultimi anni, cù micca solu a so prestazione, ma ancu a so sicurezza è l'efficienza generale in l'usu di ogni ghjornu drasticamente migliorate. In ogni casu, una zona hè in permanenza in daretu à l'altri, ùn si migliurà è, à u cuntrariu, stagnate in certi casi. Di sicuru, parlemu di a bateria, vale à dì a resistenza di u telefuninu nantu à una sola carica, induve parechji utilizatori accoltaranu una mellura drastica. Ma avà hè apparsu in u mercatu un smartphone cù a vita di a bateria più longa in u mondu. scuntrà OUKITEL K10, chì hè ghjustu in vendita è hè ancu scontu temporaneamente per i primi.

U K10 hè u flagship di a marca OUKITEL è à u stessu tempu u primu smartphone in u mondu cù una bateria 11mAh. U telefunu vanta una grande visualizazione di 000 inch cù una risoluzione FHD + di 6 x 2160. Sopra a visualizazione, in più di una custellazione di sensori, truvamu ancu una camera frontale doppia. 13,0MPx + 8,0MPx. Ci hè ancu duie camere in u spinu, specificamente cù una risoluzione di 21,0MPx + 8,0MPx, è hè un sensor Samsung 3P3. U lettore di impronte digitali hè sempre oculatu sottu a camera, malgradu u fattu chì u telefunu pò ancu esse sbloccatu cù a faccia. Hè ancu interessante chì u spinu hè cupartu di pelle genuina.

Dentru u telefunu ticks un processore MTK8 6763-core cù un core clock di 2,0 GHz, chì hè secondatu da una RAM di 6 GB. U almacenamentu cù una capacità di 64 GB pò esse allargatu cù una carta di memoria. Bluetooth 4.0, Wi-Fi 802.11a/b/g/n, GPS o NFC vi piacerà ancu. Hè ancu di menziona a pussibilità di inserisce duie carte SIM in u telefunu, supportu per a freccia 4G/LTE Ceca più diffusa 800 MHz (B20), Android 7.1.1 cù supportu in lingua ceca, un portu USB-C è supportu di carica rapida inseme cù l'adattatore furnitu (à 100% in duie ore è quartu). In più di u telefunu, u cable USB-C, l'adattatore 5V/5A è u manuale, truverete ancu un casu protettivu è un vetru di schermu in u pacchettu.

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

OUKITEL K10 20 FB

U più lettu d'oghje

.