Chiudi annunziu

Sè seguite u mondu di a tecnulugia un pocu più in prufundità, certamenti ùn avete micca mancatu l'affari riguardanti a cumpagnia Apple. Vale à dì, per aghjurnà u vostru sistema operatore iOS hà aghjustatu u software di gestione di l'energia per mantene u telefuninu senza u risicu di chjusi chì ponu accade cù una bateria anziana è a so incapacità di furnisce una certa quantità di putere in modu coerente. Apple in ogni modu, s'hè scurdatu di mintuvà sta nutizia à i so utilizatori è l'ammessi solu dopu à una pressione abbastanza forte uni pochi di ghjorni prima di Natale.

A so cunfessione hà iniziatu una grande onda di critiche chì cuntinueghja ancu avà. Parechje prucessi sò ghjunti annantu à Apple da i clienti disgraziati chì si sentenu ingannati da u so cumpurtamentu è li dumandanu una sorta di compensazione. In ogni casu, à l'ombra di questi avvenimenti, ci hè stata una speculazione viva chì l'altri pruduttori di smartphone, guidati da Samsung, ricorrenu à passi simili. Per rallentà deliberatamente i mudelli più vechji, queste cumpagnie puderanu furzà suttilmente i so utilizatori à cambià u so telefunu è mandà più è più soldi à i cunti di l'imprese.

Samsung sudcoreanu hà refutatu speculazioni simili quasi subitu dopu à a cunfessione di Apple è hà assicuratu i so clienti chì ùn hà micca in ogni casu funzioni simili in i so smartphones. Qualchi ghjorni fà, però, si cuminciò à parlà di novu in cunnessione. L'autorità taliane avianu cuminciatu à indagàlu per pratiche simili, chì naturalmente hà suscitatu assai dumande.

In ogni casu, u giant sudcoreanu s'hè oppostu di novu à rivendicazioni simili oghje. Ellu insiste chì ùn mette micca "reducers di rendiment" in u so software. In a so dichjarazione ufficiale, hà ancu dichjaratu ch'ellu coopera pienamente cù l'autorità taliane è vole svià u so nome u più prestu pussibule. Apparentemente, ùn devi micca preoccupatu chì u vostru smartphone rallenta drasticamente dopu una aghjurnazione. Speremu, però, Samsung ùn ci guida micca da u nasu è ùn hè micca pruvatu à spazzà suttilmente a so trasgressione sottu à a moquette. Se l'accusazione italiana avia da esse cunfirmata in qualchì tempu, puderia avè cunsequenze insondabili per ellu.

samsung-vs-Apple

Surghjente: nikkei

U più lettu d'oghje

.