Chiudi annunziu

A visualizazione infinita di tutti i trè mudelli di punta di l'annu passatu da Samsung hè senza dubbitu bella, è u disignu cù frames minimi hè accoltu cù braccia aperti. Ma cù questu hè vinutu un negativu significativu - a visualizazione hè più propensa à cracke quandu u telefunu cascà à a terra chì mai. Hè per quessa hè bonu per apostà nantu à una prutezzione supplementaria in forma di vetru temperatu. In modu persunale, aghju avutu una bona sperienza cù i vetri PanzerGlass, chì sò in a categuria di vetru più caru, ma sò di bona qualità. Ricertamenti, PanzerGlass hà guadagnatu un primu interessante quandu hà prisentatu una edizione speciale di i so vetri, chì hè stata creata in cullaburazione cù u famosu futbolista Cristiano Ronaldo. L'edizione PanzerGlass CR7 hè ancu ghjunta in u nostru uffiziu editoriale, cusì avemu da piglià un ochju à elli in a rivista d'oghje è riassume i so pro è i contra.

In più di u vetru, u pacchettu include una tovagliola tradiziunale umida, un pannu di microfibra, un sticker per sguassà l'ultimi specks di polvera, è ancu struzzioni in quale a prucedura di stallazione di vetru hè ancu descritta in ceco. L'applicazione hè assai simplice è ancu un principiante cumpletu pò trattà. Aghju avutu u vetru nantu à u mo Galaxy Note8 incollatu in sicondi è ùn aghju micca registratu un solu prublema durante l'incollatura. Simply clean the display, sbuccia a film da u vetru, mette nantu à u display è pressu. Eccu.

U vantaghju di u vetru hè i bordi arrotondati chì copianu e curve di i bordi di a visualizazione. Hè una disgrazia chì u vetru ùn si estende micca à i bordi di u pannellu, sia à a cima è à u fondu, è ancu à i lati, induve prutege solu una parte di u display arrotondatu. Per d 'altra banda, pensu chì a cumpagnia danese PanzerGlass hà avutu una bona ragione per questu. Grazie à questu, u vetru pò ancu esse usatu in cumminazione cù una tappa protettiva robusta.

Altre caratteristiche vi piaceranu ancu. U vetru hè un pocu più grossu cà a cumpetizione - in particulare, u so grossu hè 0,4 mm, chì significa chì hè 20% più grossu di i vetri protettivi convenzionali. À u listessu tempu, hè ancu finu à 9 volte più duru di i vetri ordinali. Un benefiziu hè ancu menu suscettibilità à l'impronte digitali, chì hè assicurata da una capa oleofobica speciale chì copre a parti esterna di u vetru.

L'esclusività di l'edizione PanzerGlass CR7 chì hè ghjunta à a nostra redazione hè a marca di u calciatore cù u so nome applicatu cù un metudu speciale direttamente nantu à u vetru. Tuttavia, l'interessante hè chì a marca hè visibile solu quandu a visualizazione hè off. U mumentu chì accende a visualizazione, a marca diventa invisibile per via di a retroilluminazione di u display. Pudete vede esattamente ciò chì l'effettu s'assumiglia in a galeria sottu, induve pudete truvà ritratti di a visualizazione spenta è di a visualizazione attivata. In u 99% di i casi, a marca hè veramente micca visibile, ma sè vo site una scena scura, per esempiu, vi vede, ma succede sporadicamente.

Ùn ci hè micca assai da lagnà di PanzerGlass. U prublema ùn hè micca ancu quandu si usa u novu buttone di casa, chì hè sensibile à a forza di a stampa - ancu à traversu u vetru travaglia senza prublemi. Mi piacerebbe un pocu più sharpened edges, a sharpness di quale si senti quandu si facia u gestu per tirà i pannelli nantu à a riva. Altrimenti, però, PanzerGlass hè ottimamente elaboratu è deve soprattuttu lodare l'applicazione faciule. Sè vo site ancu un fan di Cristiano Ronaldo, allora sta edizione hè perfetta per voi.

Nota 8 PanzerGlass CR7 FB

U più lettu d'oghje

.