Chiudi annunziu

Signore è signori, hè quì. U giant sudcoreanu hà finalmente decisu di mandà inviti per a presentazione di u so novu flagship Galaxy S9. Allora s'è vo avete aspittatu impaziente per questu avvenimentu per l'ultimi mesi, pudete cumincià à cutà u metru.

Scrivite a data di u 25 di ferraghju di u 2018 à 18 p.m. u nostru tempu in i vostri diari o diari. In questu ghjornu, un novu flagship è successore di u fenomenale salverà in l'acque inospitali di u mercatu di i telefoni intelligenti. Galaxy S8. Hè piuttostu interessante chì questu hè accadutu un ghjornu prima di l'iniziu ufficiale di u Mobile World Congress, chì avarà da fà in Barcelona è induve i visitori puderanu vede una nova gemma da a cullizzioni di telefuni digià lussuosa di Samsung.

galaxy s9 invitu 2

Comu pudete vede nantu à l'invitu ufficiale, Samsung era cun informaceveramente avari per mè. L'unicu indiziu hè l'inscription The Camera, vale à dì a camera U giant sudcoreanu hè assai prubabile chì hà riprogettatu a so camera da a terra, è se ùn avemu micca una camera doppia in u mudellu più chjucu, u classicu. una sola lente serà probabilmente più interessante. Per un "plus" più grande, però, cuntemu nantu à a camera dual centu per centu.

Videremu qualcosa cusì ?:

Allora semu sorpresi da ciò chì Samsung ci presenterà nantu à u palcuscenicu di Barcelona in esattamente un mese. Tuttavia, pudemu digià prumessu chì vi leghje nantu à u dettu in u nostru situ web, è soprattuttu durante tuttu l'avvenimentu. Hè per quessa chì speremu chì deciderete di sperienze cun noi.

galaxy carta d'invitu s9

U più lettu d'oghje

.