Chiudi annunziu

Ancu se per l'intruduzioni ufficiale Galaxy Avemu da aspittà un altru mese per u S9, pudemu avè una stampa abbastanza dettagliata di stu telefunu da e parechje filtrazioni. In più di l'applicazioni hardware è software, per esempiu, grazia à u video d'oghje, sapemu esattamente cumu si deve vede u novu flagship in diretta.

Comu pudete vede in u video sopra, Galaxy U S9 ùn hè praticamente micca sfarente da u so fratellu maiò. L'unica diffarenza hè a camera nantu à u so spinu, induve u lettore di impronte digitali hè spustatu da u latu à u fondu. In più di u lettore mossu, hè ancu chjaru chì Samsung hà optatu per una camera classica di una sola lente per u mudellu più chjucu. Tuttavia, hè differente Galaxy U S9 hè veramente indistinguibile da u mudellu di l'annu passatu.

Difficile à dì à questu puntu s'ellu hè un veru video di u mudellu di prova o micca. Tuttavia, se Samsung si ferma veramente à a strategia di implementà una camera doppia solu nantu à u mudellu più grande, significaria una grande delusione per alcuni di i so clienti. Per un bellu pezzu ci hè stata speculazione viva chì Samsung Galaxy U S9 serà un cuncurrente direttu à l'iPhone X. Tuttavia, l'ultimu hè paragunatu à un mudellu "plus" Galaxy U S9 hè assai più compactu, ma offre ancu una camera doppia.

Allora semu sorpresi. Forse sò tutti attuali informace sbagliatu a Galaxy U S9 si prisentarà in una luce completamente diversa. Ma serà abbastanza per caccià l'iPhone X? Videremu.

Galaxy-S9-render-Benjamin-Geskin FB

U più lettu d'oghje

.