Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Un bancu di energia hè una fonte d'energia di salvezza chì pudete sempre purtassi cun voi è ùn avete micca da preoccupari di u vostru telefunu chì esce da u sucu. Ci sò parechji tippi di banche di putenza per sceglie?

Energia imballata per viaghjà

Pigliate u vostru telefunu in viaghji, vacanze è arregistrate tutte e vostre sperienze cun ellu? E camere d'oghje in i telefunini mobili sò digià cusì avanzate chì ponu sparà video in 4K è piglià foto cum'è qualsiasi camera SLR. Ma cù un altu rendimentu vene una alta dumanda di vita di a bateria. A maiò parte di l'utilizatori caricanu u so telefunu ogni ghjornu durante l'usu normale. Allora s'è vo sopracarricà u vostru telefonu pigghiannu foto, filmà, navigà è circà l'infurmazioni mentre viaghja, a bateria certamenti ùn durà micca u ghjornu sanu è avete bisognu di "rip up the juice". Questu hè induve una fonte di energia di salvezza entra in ghjocu.

Quale hè u megliu?

Ci sò parechji tippi di banche di putenza, diverse capacità è dimensioni, da quale pudete sceglie. Avemu preparatu uni pochi di cunsiglii per voi nantu à i più interessanti, da e dimensioni di sacchetta à quelli più robusti per u vostru backpack. Mille persone anu mille gusti, cusì dipende solu di voi se sceglite una versione d'aluminiu o di lignu.

1) Banca di energia plastica Fixed direttamente nantu à e sacchetti

A cumpagnia Fixed hà operatu nantu à u mercatu di l'accessori mobili per parechji anni. Unu di i prudutti chì fabrica hè un bancu di putenza di una carta di creditu, chì serà apprezzatu soprattuttu da l'utilizatori chì anu bisognu di carricà u so telefunu una o duie volte à ghjornu è chì apprezzeranu in particulare u disignu è u processu in miniatura, induve un cable USB hè custruitu. in u power bank per a carica immediata di u power bank.

  • Avà per un prezzu promozionale di 199 da i 399 corone originali, solu per i lettori di Samsung Magazine!

2) Golden Middle Road - Banca di putenza di legnu 

U bancu di putenza di legnu hè marcatu premium per parechje ragioni. Trà i so vantaghji sò principarmenti a trasfurmazioni di lignu, chì dà à u powerbank un aspettu assai eleganti è interessante, perchè ùn avete micca da preoccupari di piglià u powerbank, per esempiu, in una cunferenza o una riunione di cummerciale. In più di pudè carricà u telefunu trè volte, alcune ancu quattru volte, hè presentable è vene in un pacchettu di rigalu eleganti chì tutti apprezzeranu definitivamente.

3) Dimensioni più grande - Capacità più grande - Scelta

A fonte d'energia di salvezza d'alta capacità da Choice hè fatta di aluminiu è plastica assai eleganti. U bancu di energia hè u cumpagnu di viaghju ideale quandu sapete chì ùn puderà micca carica u vostru telefunu o tableta da una presa. Pò carricà u vostru telefunu circa sei volte. U portu USB hè adupratu per a carica è l'indicatore vi mostrarà se u bancu di energia hè abbastanza carica.

Bonus per i lettori di Samsung Magazine

Infine, vulemu mencionà u codice di scontu VERRE 20, chì pò esse usatu da tutti i lettori di rivista Samsung. U codice di scontu pò ancu esse applicatu à e merchenzie digià scontate. Sè vo vulete cumprà, per esempiu, vetru temperatu o una tappa protettiva in più di i banche di putenza, u codice di scontu hè ancu appiicatu à questi beni. Pudete truvà tuttu à Tvrzenysklo.cz - Tutte e merchenzie sò in realtà in magazzinu in u magazzinu di brique è mortar in a strada Ostrovského 32, Praga 5. Circa 250 metri da a stazione Metra B - Anděl.

fortezze-vetru-powerbank-legnu

U più lettu d'oghje

.