Chiudi annunziu

Trà i fughe chì sò ligati à u prossimu Samsung Galaxy In l'ultime settimane è mesi, l'S9 apparsu, ci era ancu menzione di una scansione di l'iris è di a faccia mejorata, chì u giant sudcoreanu vulia cumpete cù Apple è u so Face ID in l'iPhone X. Tuttavia, pare chì hà finitu. piglià una strada diversa è hà creatu un metudu di autentificazione completamente novu.

Quand'ella hè entrata in u mudellu Galaxy S8 è Note 8 pochi ghjorni fà l'ultima versione beta di u sistema 8.0 Oreo, assai sviluppatori cuminciaru à esaminà i so codici è vede s'ellu ponu truvà qualcosa interessante. informace ghjustu nantu à u mudellu chì vene. E meraviglia di u mondu, probabilmente hà avutu veramente furtunatu. In verità, un sviluppatore hà truvatu una menzione in e linee beta di una cosiddetta scansione intelligente, chì hè più prubabilmente una cumminazione trà una scansione di a faccia è una scansione di l'iris. Questa supposizione hè sustinuta da u fattu chì ùn avemu micca vistu sta designazione in alcun telefuninu dispunibule da Samsung.

In più di e linee interessanti, u sviluppatore hà ancu mostratu un video interessante, chì pare una breve spiegazione di a funzione nova scuperta.

Comu pudete vede per sè stessu in u video, l'scanning intelligente hè una sorta di una croce trà una scansione di l'iris è una scansione facciale. Per questu solu, hè più o menu chjaru chì questu deve esse un metudu veramente affidabile, postu chì combina dui sistemi di autentificazione diffirenti, chì sò digià abbastanza affidabili in elli stessi.

Hè difficiuli di dì à u mumentu si sta funzione hè in u pipeline Galaxy S9 cumpariscerà o micca. Tuttavia, s'ellu era u casu, pudemu vede a rimuzione cumpleta di u lettore di impronte digitali da u spinu di u telefunu in pochi anni. L'autenticazione cù una cumminazione di scansione facciale è iris duveria esse cusì affidabile chì metterebbe una impronta digitale classica in a vostra sacchetta. Tuttavia, ùn siamu micca surprisatu, perchè in a finale pò esse qualcosa di completamente diversu.

Galaxy-S9-render-Benjamin-Geskin FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.