Chiudi annunziu

Orologi intelligenti è braccialetti sò literalmente esplusioni in l'ultimi anni. Sta industria sana hè guvernata da nimu altru chè Apple, ma u so caminu à a prominenza ùn era micca faciule, postu chì avia da scunfighja u Fitbit regnu. L'ultime hè sempre nantu à i so tacchi, è u Xiaomi Cinese hè discretamente grinzendu i denti ghjustu daretu à sta coppia. Hè riesciutu principarmenti grazia à u so bracciale intelligente Mi Band, chì hè statu vindutu assai prezzu. Per quessa, Xiaomi ùn hà micca riposu nantu à i so lauri è offre à i clienti a seconda versione di u so tracker, chì annulla tutte e difetti di u so predecessore, ma hè sempre à un gran prezzu. È ghjustu nantu Xiaomi Mi Band 2 oghje avemu un cuponu di scontu per i nostri lettori, grazie à quale hè pussibule cumprà una bracciale per 426 CZK.

Xiaomi Mi Band 2 hè una bracciale fitness chì offre tutte e funzioni previste da un utilizatore regulare in un design minimalista. Serà apprezzatu micca solu da l'atleti attivi, ma ancu da l'utilizatori ordinariu. U Mi Band 2 vanta una visualizazione OLED, sottu à quale ci hè un buttone integratu. In più di u tempu, pudete aduprà u buttone mintuatu per vede altre dati cum'è u numeru di passi fatti, calori brusgiati, freti di u core è più.

Altre caratteristiche impurtanti di u bracciale includenu a resistenza à a polvera IP67 è a resistenza à l'acqua. In termini di funzioni, u Mi Band 2 offre un pedometru, misurazione di a qualità di u sonnu, misurazione di a freccia di u core, accelerometru, notificazioni di chjama è applicazione, è assai altri. A bracciale hè cumpatibile cù Androidem 4.4 è più altu è iOS 7.0 è superiore, l'accoppiate cù u vostru smartphone via Bluetooth 4.0. Inoltre, offre notificazioni per e chjama entranti, SMS è notificazioni da cinque applicazioni selezionate. Havi ancu una funzione induve a visualizazione s'illumina automaticamente quandu u bracciale hè alzatu à l'ochji. In ogni casu, u più grande hè a durabilità, Mi Band 2 hè capaci di durà un pocu più di un mesi cù una sola carica.

A causa di u prezzu, ùn pagherete micca tasse o duvere.

Nota: I prudutti sò cuparti da una guaranzia di 1 annu. Se un pruduttu ghjunghje dannatu o cumplettamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a spedizione serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

Xiaomi-Mi-Band-2-FB

* U codice di scontu hà un numeru limitatu di usi. Dunque, in casu d'interessu altu, hè pussibule chì u codice ùn hà più travagliatu dopu à pocu tempu dopu a publicazione di l'articulu.

U più lettu d'oghje

.