Chiudi annunziu

Cryptocurrencies anu avutu i tempi d'oru in l'ultimi mesi, è sicondu parechji analisti glubale, u so boom ùn ferma micca prestu. Probabilmente ùn sarete micca sorpresu quandu vi dicu chì ancu un giant tecnologicu cusì cum'è u Samsung sudcoreanu prova di ricchezza nantu à elli. Tuttavia, hè abbastanza luntanu da u boscu.

Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, chì hè stata cunfirmata da Samsung stessu uni pochi di ghjorni fà, i Coreani di u Sudu cuminciaru à pruduce chips speciale chì sò destinati à a minera di criptocurrency. Dopu venderà questi à i clienti finali è prufittà assai soldi da elli. In ogni casu, postu chì a produzzione sana hè apparentemente solu in u principiu, ùn ci sò micca dettagliati informace Sfurtunatamente ùn avemu micca. Tuttavia, hè digià chjaru chì ci sarà un grande interessu in i chips. Ricertamenti, a minera di criptu di munita hè diventata un veru fenomenu, è i GPU (processori grafichi) necessarii per questu sò in brevi in ​​parechji magazzini. L'entrata di un novu attore serà dunque di grande benefiziu per tutti i minatori.

Tuttavia, per esse precisu, Samsung ùn serà micca un novu cumpletu in questu campu. E so fabbriche anu pruduciutu chips di memoria d'alta capacità per GPU dapoi qualchì tempu, chì sò ancu assai usati per a minera di criptocurrency. In ogni casu, i novi chips speciale duveranu esse parechje volte megliu.

Videremu cumu si sviluppa a situazione in u mercatu di criptocurrency in i mesi à vene. In ogni casu, u fattu hè chì assai criptu di monete sò abbastanza inestabile è invistisce in elli pò esse una strada per l'infernu. Per d 'altra banda, però, Samsung hà certamente pensatu à i so passi in dettagliu quandu hà pigliatu senza vergogna stu risicu.

Bitcoin-Mining

Surghjente: idropnews

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.