Chiudi annunziu

Ancu s'è di solitu i primi imaghjini di i telefoni disassemblati sò dispunibuli pochi ghjorni dopu a so presentazione ufficiale, grazia à parechje filtrazioni pudemu piglià una piccula escursione in l'intestini di u novu. Galaxy S9 avà. On Twitter oghje, e foto chì mostranu u sensoru di l'impronta digitale è u modulu di a camera apparsu.

galaxy-S9-fingerprint-sensor-component-720x477

A foto chì vede sopra stu paràgrafu mostra un lettore classicu di impronte digitali. U disignu apparentemente ùn devia micca da u standard stabilitu in ogni modu. U grande cambiamentu, però, serà u so muvimentu da u latu di a camera à sottu. Grazie à questu passu, l'usu di u lettore di impronte digitali deve esse assai più faciule è più còmode per l'utilizatore. U locu di u lettore hè stata duramente criticata da parechji. Fortunatamente, però, Samsung hà intesu questi chianci è in realtà trasladò u lettore à u 99%.

galaxy-s9-camera-component-607x540

A seconda foto mostra u modulu di càmera di una sola lente. Ancu da questu colpu, hè cusì chjaramente visibile chì ùn vedemu micca una camera doppia in a versione più chjuca di u S9 questu annu. Solu u so fratellu maiò riceverà una doppia lente. Preoccupazioni chì ci sarà una camera Galaxy U S9 hè in qualchì manera inferjuri per via di questu "trimming", ma ùn sò definitivamente micca fora di locu. Infatti, parechji rapporti in l'ultime settimane anu indicatu chì Samsung hà travagliatu assai nantu à e camere di i so telefoni è hà introduttu pussibuli veramente interessanti per elli. Puderete prubabilmente gode di scatti in slow-motion in 720p à 960 fps o assai più veloce è megliu cuncentrazione, chì farà a fotografia ancu più faciule.

Scupreremu s'è i ritratti d'oghje sò veri o micca u 25 di ferraghju. In quellu ghjornu, Samsung ci mostrarà u so novu mudellu. Serà veramente à l'altezza di tutte e nostre previsioni, o avemu sbagliatu tuttu u tempu? Videremu.

Galaxy-S9-render-Benjamin-Geskin FB

U più lettu d'oghje

.