Chiudi annunziu

Ancu l'intruduzioni di novi flagships Galaxy S9 è S9 + ghjustu intornu à u cantonu, sapemu digià assai di i telefoni chì venenu. Grazie à l'ultima fuga di l'imballu originale per stu telefunu, avemu, per esempiu, cunfirmatu chì in u casu di a versione "plus" più grande, vedemu una vera camera doppia.

Sicondu un video chì hè apparsu nantu à u canali YouTube Mobil Fun, duvemu aspittà chì i telefoni di questu annu sò praticamente a stessa dimensione di l'annu passatu. In ogni casu, u spinu di i dui mudelli seranu sottumessi à un grande cambiamentu. Mentre chì u più chjucu "es nine" "solu" vede u lettore di impronte digitali spustatu sottu à a lente, u più grande S9 + vanta una camera veramente doppia, grazie à quale puderà piglià ritratti veramente perfetti. Ancu in u casu di u S9 +, u lettore serà spustatu sottu a camera, facendu assai più faciule d'accessu per parechji utilizatori.

E quali copertine originali pudemu aspittà quandu introducemu novi mudelli? Ci sò parechji di elli. In generale, però, si pò dì chì sò soprattuttu copertine chì sapemu da prima.

Samsung duveria avè sti coperchi cù Galaxy S9 presenta:

  • Cover Alcantara (EF-XG960A / EF-XG965A) - Neru, Blu, Menta, Rossu;
  • Clear View Cover (EF-ZG960C / EF-ZG965C) - Blu, Oru, Viola;
  • Portafoglio LED Flip EF-NG960P / EF-NG965P - viola;
  • Cover Hyperknit EF-GG960F / EF-GG965F - Rossu, Grigiu;
  • Copertura Prutettiva cù Stand (EF-RG960C / EF-RG965C) - Neru, Argentu;
  • Cover in silicone (EF-PG960T / EF-PG965T) - Blu, Grigio, Rosa

Allora s'è vo site digià aspittendu per cumprà un novu telefunu, pudete accurtà l'attesa di a so presentazione scegliendu a copertina ideale. Ancu s'ellu ci hè ancu un percentinu di dubbitu nantu à l'autenticità di sti coperchi, secondu a maiò parte di i servitori stranieri, hè assai chjucu.

Galaxy Casi S9 FB

U più lettu d'oghje

.