Chiudi annunziu

L'annu passatu, avemu infurmatu parechje volte nantu à u scandalu di corruzzione in quale, in più di certi pulitichi sudcoreani d'altu rangu, l'eredi di Samsung, Jae-jong, era ancu implicatu. Hà ricivutu una sentenza dura di cinque anni da u tribunale, chì l'accusò, frà altri cose, di participazione in u tentativu di depone u presidente lucale è di corruzione estensiva. Tuttavia, Jae-yong ùn serve micca tutta a sentenza à a fine.

L'erede di Samsung ùn hà micca d'accordu cù a decisione di a tribunale è hà pruvatu à cambià a so decisione attraversu un appellu. À a fine, però, hà veramente successu. U tribunale di Seoul hà tagliatu a so pena à a mità è, in più, l'hà liberatu cumplettamente di qualchi accusazioni, grazia à quale hà parzialmente sbulicatu u so nome. Tuttavia, i prosecutori, chì volenu chì Chae-jong riceve a sentenza originale, ùn sò micca d'accordu cù a nova durata di a sentenza. Hè dunque abbastanza prubabile chì a durata di a frase cambierà in qualchì modu.

L'accusazione hà dumandatu una pena dura

Ùn pudemu micca esse surprised à l'insatisfazione di i plaignanti. In tribunale, inizialmente dumandavanu un longu dodici anni daretu à i bars per l'eredi Samsung. In ogni casu, a difesa hà ammorbiditu u tribunale, affirmannu chì era solu una materia cummerciale.

Videremu cumu si svolgerà tutta a situazione intornu à Chae-jong. U fattu hè, in ogni modu, chì a situazione attuale hà digià una mala luce nantu à u giant sudcoreanu è introduce certi prublemi in i so ranchi, chì, almenu secondu l'infurmazioni finu à avà, u disorganizeghjanu in larga misura.

Lee Jae Samsung

Surghjente: Reuters

Temi:

U più lettu d'oghje

.