Chiudi annunziu

Avemu cunnisciutu per parechje settimane chì u disignu Galaxy U S9 purterà in quasi u listessu spiritu chì u predecessore di l'annu passatu Galaxy S8. Dopu tuttu, hà purtatu un grande cambiamentu di designu, per quessa, ùn hè micca surprisante chì Samsung ferma cù l'aspettu attuale per qualchì tempu. Circa à Galaxy U S9, chì serà presentatu à a fine di stu mese, vi vede u cambiamentu più grande nantu à a so spalle, induve, in u casu di u mudellu Plus più grande, una seconda camera serà aghjuntu. Galaxy Note8 è à u stessu tempu u lettore di impronte digitali di i dui mudelli seranu spustati sottu a camera. In ogni casu, ancu a parte frontale, duminata da a visualizazione, vi vede uni pochi cambiamenti. Tuttavia, quasi nimu ùn sapia esattamente cumu cambiassi i frames intornu à a visualizazione cumparatu cù "es-eight" di l'annu passatu. Ma i novi resi chjappà una nova luce nantu à tuttu u misteru.

Hè riaffirmatu chì Galaxy U S8 avarà un disignu abbastanza vicinu à quellu liberatu recentemente Galaxy A8. Havi ancu una visualizazione in quasi tuttu u fronte, ma i frames sò ligeramente più largu, in particulare quelli laterali. U disignu deve esse realizatu in un spiritu simili Galaxy S9, è sicondu i supposizioni, serà soprattuttu cusì chì u telefunu pò esse tenutu megliu in manu. Samsung prubabilmente ghjuntu à a cunclusione chì i pruprietarii di l'"es-eight" spessu accidentalmente toccu i bordi di a visualizazione, interferendu inutilmente cù l'interfaccia d'utilizatore, chì puderia ancu lancià appricazzioni inadvertitu. Inoltre, i frames più grossi aiutanu notevolmente i pruduttori di accessori, chì puderanu offre un vetru temperatu di qualità megliu, l'applicazione di quale ùn riducerà a sensibilità di u toccu di a visualizazione à i bordi.

In quantu à i frames superiori è inferiori, anu ancu esse sottumessi à un aggiustamentu minore. Samsung hà decisu di ristrettu ligeramente. Dopu questu, u parlante superiore, cunnisciutu ancu com'è l'auriculare per e chjama, serà ancu ridutta in dimensione. U quadru più bassu sarà sottumessu à un ristrettu più notevuli, u quadru più strettu sopra a visualizazione certamente ùn serà micca ricunnisciutu da l'utilizatori mediu à u primu sguardu. À u listessu tempu, u gruixu di u telefunu serà ancu diminuitu, in particulare da 0,3 mm Galaxy S9 i Galaxy S9+. Specificu paraguni telefonu avemu listatu per voi quì sottu.

  • Galaxy S9 = 147,6 x 68,7 x 8,4 mm vs. Galaxy S8 = 148,9 x 68,1 x 8 mm
  • Galaxy S9 + = 157,7 x 73,8 x 8,5 mm vs. Galaxy S8 + = 159,5 x 73,4 x 8,1 mm

Hè digià più chè chjaru chì l'attrazione principale Galaxy U S9 ùn avarà micca un disignu cambiatu, ma principalmente una camera doppia, un lettore di impronte digitali trasferitu è ​​poi principarmenti novi cumpunenti è funzioni in u telefunu. Hè speculatu chì i mudelli di punta di Samsung per questu annu duveranu offre novu metudu di autentificazione, chì combina un scanner di faccia è iris.

samsung Galaxy S8 vs Galaxy S9 cuncettu FB

Surghjente: @OnLeaks

U più lettu d'oghje

.