Chiudi annunziu

Quandu a marca Xiaomi hè mintuvata, tutti pensanu immediatamente à i telefoni intelligenti, alcuni pò ancu pensà à tablette boni è boni o braccialetti intelligenti di successu. Ma Xiaomi hà longu vindutu prudutti assai più interessanti, nantu à quale ùn avete micca aspittatu u logu di stu giant Chinese. Unu di l'ultimi prudutti interessanti micca tradiziunali hè i scooter xiaomi - un scooter elettricu chì pò ancu esse cunnessu à un smartphone è affissatu via l'applicazione Mi Home informace circa a cundizione di u scooter è u vostru viaghju. È oghje avemu un cuponu di scontu per questu scooter per i nostri lettori, cù quale hè più di 1 CZK più prezzu.

U scooter stessu hè assai bellu finitu in quantu à l'apparenza, ma ancu in quantu à i materiali utilizati, induve u fabricatore ùn hà risparmiatu nunda. Ogni volta chì ghjunghje à a vostra destinazione, u scooter pò esse simpliciamente plegatu è pigliatu in manu. Folding hè risolta secondu u mudellu di scooters tradiziunali. Rilasciate a sicura è a leva di stringhje, aduprate a campana chì hà un moschettone di ferru nantu à questu, clip u manubriu à u parafanu posteriore è vai. Tuttavia, hè abbastanza pronunzianu in manu. U scooter pesa un decentu 12 kilogrammi, ma u scooter hè ben equilibratu, per quessa hè abbastanza còmode di trasportà.

A putenza di u mutore righjunghji 250 W è u viaghju pò esse abbastanza veloce. Una vitezza massima di 25 km/h è un intervallu di circa 20 chilometri per carica guarantisci un trasportu veloce nantu à distanze relativamente longu. Inoltre, u mutore elettricu hè in una certa misura capace di ricaricà e batterie durante a guida, cusì pudete guidà realisticamente ancu più chilometri.

L'elementi di cuntrollu essenziale ponu esse truvati nantu à u manubriu, induve, in più di l'acceleratore, u frenu è a campana, ci hè ancu un elegante panel LED cù un buttone on / off. Inoltre, pudete vede LED nantu à u pannellu centrale chì signalanu u statu di a bateria attuale. Ma s'è vo avete sempre a manca di "sucu", ùn avete micca bisognu di circà un canisteru è a stazione di benzina più vicina. Solu bisognu di cunnette u scooter à a rete è in uni pochi d'ore (circa 4 ore) avete a capacità piena.

A resistenza IP54 guarantisci chì u scooter pò trattà ancu a polvera è l'acqua. Grazie à i parafanghi, pudete ancu sopravvive à una duscia minore senza dannu seriu, chì in i nostri cundizioni cù u clima imprevisible, pudete facilmente scontru. U tramontu hè più prevedibile, ma ancu in u bughju u Xiaomi Scooter ùn vi lasciarà micca in l'umore. Hà una luce LED integrata chì illumina ancu a strada più scura. Inoltre, una luce di marcatura copre a vostra schiena, chì guarantisci a sicurità se qualchissia decide di corsa cun voi.

Tip: A spedizione hè gratuita. Ùn deve micca pagà alcuna imposta o imposte nantu à u ricivutu, postu chì Gearbest pagherà queste tasse per voi. Sè vo site obligatu à pagà qualcunu di i tariffi, pudete dumandà una compensazione cumpleta da Gearbest. Basta cuntattateci centru di sustegnu, furnisce una prova di pagamentu per u vetru è tuttu vi sarà rimbursatu dopu.

Xiaomi Scooter (Edizione Ghjuventù):

  • Dimensioni (prima di plegà): 108 x 43 x 114 cm
  • Dimensioni (piegata): 108 x 43 x 49 cm
  • Mass: 12 kg
  • Massimu vitezza: 25 km / h
  • Massimu ghjunghje: 20 km a sud
  • Capacità di trasportu: 120 kg
  • Dimensione pneumatici: 8,5 ″
  • LED illuminazione
  • Applicà duman PUBLICIDAD
  • Endurance: IP54
Xiaomi Mi Scooter 2 FB

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

* U codice di scontu hà un numeru limitatu di usi. Dunque, in casu d'interessu altu, hè pussibule chì u codice ùn hà più travagliatu dopu à pocu tempu dopu a publicazione di l'articulu.

U più lettu d'oghje

.