Chiudi annunziu

Ancu s'è in uni pochi di settimane avemu solu a presentazione di u mudellu Galaxy S9, i primi sò lentamente cuminciati à fughje da i fornituri in Cina informace nantu à i mudelli premium di Samsung per l'annu prossimu. Allora pigliemu i primi pezzi di u mosaicu per nome Galaxy 10, s'ellu hè cusì chì u telefunu serà chjamatu in tuttu, presentatevi.

À u principiu, hè apprupriatu à dì chì i nostri culleghi da u servitore SamMobile cunsidereghjanu chì a fonte hè relativamente affidabile, postu chì e so previsioni sò diventate parechje volte in u passatu. Di sicuru, ùn pudemu micca piglià cum'è cumpletamente centu per centu.

Unu di i più grandi cambiamenti chì Galaxy U S10 purterà, secondu a fonte, un cambiamentu in u disignu, chì serà principalmente custituitu da una visualizazione allargata. I frames nantu à a cima è u fondu deve esse ristrettu considerablemente cumparatu cù u mudellu di l'annu passatu è di questu annu, grazia à quale a visualizazione deve occupà un bellu 93% di u fronte. Una camera doppia hè ancu una materia di sicuru, chì appariscerà in almenu un mudellu.

A vita di a bateria aumenterà

Un'altra nutizia interessante chì deve esse in Galaxy S10 per scopre hè una unità di neurone speciale chì gestisce tutte l'operazioni di intelligenza artificiale, u telefunu deve esse un pocu più intelligente di novu è duverebbe trattà tutte e attività relative à l'intelligenza artificiale significativamente più veloce. Tuttavia, Samsung ùn si ferma micca ancu cù questa aghjurnazione. Un'altra grande cosa chì si dice chì hè in l'opere hè un aumentu di a bateria, chì serà una nova L-shaped one-piece, chì permette à Samsung di ottene un aumentu decentu di capacità. Inoltre, l'autentificazione facciale deve esse migliurata di novu.

Hè difficiuli di dì à u mumentu s'ellu sti innovazioni saranu veramente in u mudellu per l'annu dopu o micca. Tuttavia, se Samsung eventualmente arriva per elli, significaria un grande impulso per a so linea premium. Un telefonu digià perfettu seria spintu un pocu più.

Galaxy X S10 FB

U più lettu d'oghje

.