Chiudi annunziu

Samsung offre un serviziu speciale My SAMSUNG Home per l'apparecchi premium selezziunati, chì farà chì i novi prupietari si preoccupanu menu. I tecnichi Samsung furnisceranu tuttu ciò chì hè necessariu gratuitamente. Allora tuttu ciò chì avete da fà hè sceglite un secadoru Samsung, per esempiu questu vi aiuterà cun questu prova comparativa di asciugatrici di vestiti.

Trasportu prufessiunale è stallazione

Cù u serviziu di casa My SAMSUNG, ùn ci hè micca bisognu di trasportu cumplicatu è voluminoso lavatrici o frigoriferi longu u so propiu assi. Dopu avè acquistatu l'apparechju selezziunatu, u venditore o u cliente stessu chjama a linea Samsung 800 700 030 è u centru di cuntattu informa immediatamente u serviziu pertinente secondu a regione. In seguitu, u serviziu accunsentirà cù u cliente nantu à a data di stallazione è tutti i dettagli essenziali.

Dopu avè pigliatu l'apparechju da a tenda o u so magazzinu, i tecnichi facenu una stallazione prufessiunale in casa di u cliente è, se dumandate, portanu l'apparechju vechju à a dispusizione ecologica. À u listessu tempu, u tecnicu guida u cliente à traversu una breve struzzione in quantu à l'usu, offre accessori è cunsiglii di mantenimentu. Tuttu chistu in 48 ore. Inoltre, u tecnicu pò cunnette direttamente à a piattaforma interattiva di serviziu di u cliente Samsung Live Assistant in situ è ​​risponde à qualsiasi dumande supplementari.

Riparazione prioritaria in 48 ore

U novu pruprietariu ùn hà micca solu preoccupatu di u trasportu cumplessu è a stallazione, ma ancu di a pruvisione di riparazioni pussibuli. Samsung guarantisci una riparazione prioritaria in 48 ore * secondu l'opzioni di u tempu di u cliente. Se a scadenza ùn pò esse rispettata per ragioni operative, u cliente riceverà un picculu rigalu da Samsung.

U serviziu di casa My SAMSUNG si applica à i prudutti selezziunati acquistati in i magazzini di marca Samsung, e rete di vendita selezziunate, o via l'e-shop ufficiale Samsung.

I prudutti coperti da u serviziu:

  • frigorifero side-by-side (RH56J69187F/EF, RH56J6917SL/EF)
  • frigorifero cun congelatore (RF24FSEDBSR/EO, RFG23UERS1/XEO, RF56J9041SR/EO, RB36J8799S4/EF BMF, RB41J7899S4/EF BMF)
  • lavatrice cù asciugatrice (WD90N642OOM/ZE)
  • lavatrice (WW90M740NOA/ZE, WW80M644OPW/ZE, WW90M649OPM)
U mo FB di casa SAMSUNG

U più lettu d'oghje

.