Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Ùn hè mai male per avè una visione generale di tuttu ciò chì succede in a vostra casa o appartamentu durante a vostra assenza. In particulare s'è vo vulete guardà qualchi articuli più preziosi o ancu una vittura in u vostru garage. Ideale per questu sò e camere IP, chì pudete facilmente cunnette à Internet è pudete fighjà l'imaghjini in alta qualità da quasi ogni dispositivu è da ogni locu. Allora s'è vo circate una camera, allora site ghjuntu à u locu ghjustu. Per oghje, avemu preparatu cuponi di scontu per duie camere IP per voi. Dunque, li presentemu brevemente.

U primu di elli hè da Xiaomi è in più di un grande disignu, pò vantarà un panorama di 360 gradi in una risoluzione di 720p. Inoltre, a camera hà ancu un micrufonu, parlanti, un slot per carte di memoria finu à 32 GB di dimensione, rilevazione di muvimentu, un mutore silenziu per a rotazione è ancu a visione notturna. Pudete facilmente accoppià a camera cù u vostru telefunu attraversu l'applicazione Mi Home, chì hè dispunibule per i dui Android tak iOS. Una forte antenna Wi-Fi cun una gamma interna di finu à 100 metri vi piacerà ancu. Inseme cù a camera, riceverete tutti i supporti è viti necessarii per attaccà in ogni locu, ancu in u tettu.

A seconda camera IP hè da a cumpagnia Aqar è u so vantaghju si trova soprattuttu in a capacità di registrà video in risoluzione Full HD (1080p) in un colpu di 180 ° wide-angle, è dopu ancu in a pussibilità di cumminà cù altri elementi di sicurità da a cumpagnia di u stessu nome, cù quale cuopererà. Allora, mentre chì i sensori ricunnoscenu chì qualchissia hà attraversatu a porta, a camera detecta chì hè u vostru zitellu è hè capaci di mandà un brevi video chì cunfirma chì u zitellu hè tornatu in casa da a scola in modu sicuru. In u listessu modu, pò travaglià cù sensori di notte, cusì se, per esempiu, un latru entra in a vostra casa per una finestra, a camera l'arregistrarà è attivarà l'alarma. À u listessu tempu, serve ancu cum'è un centru per altri elementi è assicura una cunnessione wireless assai più stabile di elementi individuali. Offre ancu trè modi di sonnu, induve a camera pò esse stallata per ùn disturbà a vostra privacy. Di sicuru, sustene e carte di memoria per almacenà i video in una forma sicura è hè ancu capace di fà una copia di salvezza di e registrazioni in u nuvulu.

Tip: Se sceglite una di l'opzioni di spedizione registrate (Registered Air Mail) è sò custretti à pagà l'impositu è ​​possibbilmente i dazi doganali, pudete dumandà una compensazione cumpleta da Gearbest per tutte e tasse. Basta cuntattateci centru di sustegnu, furnisce una prova di pagamentu per u vetru è tuttu vi sarà rimbursatu dopu.

Xiaomi mijia FB

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

* U codice di sconto hè limitatu à 30 usi. Dunque, in casu d'interessu altu, hè pussibule chì u codice ùn hà più travagliatu dopu à pocu tempu dopu a publicazione di l'articulu.

** U codice di sconto hè limitatu à 15 usi. Dunque, in casu d'interessu altu, hè pussibule chì u codice ùn hà più travagliatu dopu à pocu tempu dopu a publicazione di l'articulu.

U più lettu d'oghje

.