Chiudi annunziu

Ùn ci vole micca andà finu à Pyeongchang, Corea di u Sud, per l'atmosfera di l'Olimpiadi Invernali di questu annu. A listessa sperienza hè preparata per tutti in l'arena Samsung in Brno, induve i visitori ponu gode di assai attrazioni interattive.

Samsung Electronics, chì hè ancu un cumpagnu glubale di i Ghjochi Olimpichi, apre una Samsung Arena unica per tutti l'amatori è i fan di sport oghje à u Festival Olimpicu di Brno. U putere di l'esperienza olimpica serà omnipresente grazia à un schermu di 25 metri chì mostrarà trasmissioni in diretta è video da Corea di u Sud.

"Samsung sustene l'idea di i Ghjochi Olimpichi per un bellu pezzu, è simu dunque estremamente felici chì e nostre innovazioni tecnologiche cuntribuiscenu à sperienze uniche in l'Arena Samsung di Brno, grazie à quale tutti ponu veramente gode di sta festa sportiva. à u massimu". dice Tereza Vránková, Head of Marketing and PR Communication in Samsung.

I visitatori di Samsung Arena ponu aspittà assai attrazioni:

  • Grazie à a realtà virtuale Samsung Gear VR, sperimenteranu u slittino in prima persona cù un simulatore in muvimentu.
  • Cù l'assistenza di un istruttore prufessiunale, amparanu trucchi speciali di snowboard, mentre chì a camera Gear 360 cattura ogni mumentu di a so sperienza.
  • Telefuninu cuntrullatu à voce Galaxy S8 piglia una foto unica in un muru di foto 3D cù atleti interattivi.
  • Utilizendu u S Pen di u vostru telefunu Galaxy Note8s ponu creà un missaghju per u so atleti favuritu, chì hè immediatamente mandatu direttamente à u Villaggio Olimpicu.

A Samsung Arena hè aperta à u publicu cum'è parte di u Festival Olimpicu in u Centru di Esposizione di Brno finu à u 25 di ferraghju. Più infurmazione pò esse truvata à www.olympijskyfestival.cz o nant'à u prufilu Facebook di Samsung Repubblica Ceca è Slovacchia.

Samsung ZOH Arena Brno FB

U più lettu d'oghje

.