Chiudi annunziu

I carte di memoria di Samsung sò trà i migliori in u mercatu. Allora, sè ancu pussede un smartphone da a stessa marca è vulete espansione u so almacenamentu internu, allora una carta microSD da Samsung ùn serà certamente micca un sbagliu. È avemu un cuponu di scontu per un solu oghje in cuuperazione cù Gearbest. Si riferisce specificamente à Variante di 128 GB Schede Samsung EVO Ultra Micro SDXC UHS-3. Dunque, presentemu brevemente.

U valore aghjuntu di a carta hè a resistenza à l'acqua, l'alte temperature, i magneti è i raghji X. Sarete ancu piacè cù i valori di velocità di lettura è scrittura relativamente decenti - 100 MB/s in lettura è 40 MB/s in scrittura. Grazie à questu, ùn hè micca un prublema per scrive video 4K è, sicuru, ritratti, applicazioni, filmi è altri schedari à a carta.

Specificazioni:

Tipu di carta: Micro SDXC
Capacità: 128 GB
Classe: Class 10
Velocità di lettura: 100 MB / s
Velocità di scrittura: 40 MB / s
Classe di velocità UHS: UHS-3
Supportu di registrazione video 4K: Ano
Certificati: CE, FCC

  • Pudete cumprà a carta per 940 CZK direttamente quì
    (Pudete uttene u prezzu dichjaratu inserendu u codice DANY0194 in u carrettu.) *

Tip: Se sceglite una di l'opzioni di spedizione registrate (Registered Air Mail) è sò custretti à pagà l'impositu è ​​possibbilmente i dazi doganali, pudete dumandà una compensazione cumpleta da Gearbest per tutte e tasse. Basta cuntattateci centru di sustegnu, furnisce una prova di pagamentu per u vetru è tuttu vi sarà rimbursatu dopu.

Samsung EVO Ultra Micro SDXC FB

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

* U codice di sconto hè limitatu à 15 usi. Dunque, in casu d'interessu altu, hè pussibule chì u codice ùn hà più travagliatu dopu à pocu tempu dopu a publicazione di l'articulu.

U più lettu d'oghje

.