Chiudi annunziu

Ci sò omi chì e donne saltannu drittu in u lettu senza mancu alzà un dito. È po ci sò assai di quelli chì ponu rompe è sempre nunda. Hè veramente una cunclusione anticipata chì alcuni riesceranu è altri micca? Puderia esse statu cusì finu à oghje, ma avà ci hè l'app Becomme.

Cumu è induve avvicinà a donna ghjustu? Cumu impressionà ella? Cosa da dì à ella è chì evitari ? Cumu risponde à un situ di appuntamentu in modu chì diventa almenu una prima data? Per parechji omi, questi sò dumande insolubili. Amparanu assai in a scola, sò grandi à u travagliu, ma solu ùn ponu micca fà cù e donne. Sò nantu à i siti di appuntamentu ogni ghjornu è nunda di questu - e donne interessanti ùn anu mancu a pena di risponde. Più provanu, più li disturba. L'amici anu sempre un bon cunsigliu, ma quandu avete bisognu di più, ùn sò micca quì. Ci vole un prufessiunale. Un imballatore prufessiunale. Un imballatore prufessiunale in a vostra sacchetta, sempre à manu. Basta à stallà l'app Becomme è mette in affari.

Maestri in u campu vi aiuterà

Becomme hè statu sviluppatu da 5 packers stagionati è pruvati nantu à una varietà di donne. In u corsu di uni pochi d'anni, anu riunitu i metudi più pruvati, buzzwords è pranks per appellu è interessà ogni donna. Inoltre, decine di vuluntarii femine l'anu aiutatu cù u sviluppu stessu, cusì ci hè ancu una perspettiva femminile nantu à a materia. Infine, anu imballatu tuttu questu in una applicazione mobile chjara chì avete sempre a manu.

"Vulemu aiutà l'omi à riesce à cumunicà cù e donne è furnisce e donne cù omi di qualità chì ùn li anu micca stancu. Più di 83% di l'omi inizianu a cumunicazione elettronica in i Stati Uniti - Hola, cumu site? - Ma à e donne ùn piace micca cusì è ùn face micca a conversazione ", Jakub Pavlík.

L'applicazione hè divisa in 4 sezioni simplici di avvicinamentu, datazione, relazione è sfide. Ogni rùbbrica cuntene una parte teorica, chì descrive i principii principali di "travaglià cù una donna" è una parte cù messagi pratichi è idee chì una persona pò aduprà quandu ùn sapi micca cumu principià una conversazione o si ferma in una strada morta, per esempiu in una relazione. L'applicazione offre ancu a pussibilità di automigliuramentu grazia à a sezione di sfida. Grazie à a furmazione cù l'applicazione, un omu gridatu pò diventà un cumpagnu attraente. Becomme offre digià più di 3000 opzioni per indirizzi introduttivi o temi per discussione.

Ùn paghete nunda per pruvà, salvu per uni pochi di minuti, perchè l'applicazione pò esse scaricata gratuitamente in l'App Store è via situ web becomeapp.com. Funziona nantu à u sistema upirativu iOs, Apple Watch, ma Android. Havi una interfaccia d'utilizatore chjara, cuntrolli intuitivi è un bellu disignu graficu chì ancu l'utilizatori esigenti apprezzeranu. Inoltre, tuttu questu hè liberu è ùn hè micca necessariu registrazione.

Se ùn pruvate micca di avvicinà una donna in tuttu, avete una guaranzia 100% di fallimentu. Cù Becomme, ci hè almenu una probabilità di 50% di ottene una prima data. Allora perchè ùn pruvate micca oghje?

[appbox googleplay id=eu.hss.becomme]

diventà-Android-CZ-fb

 

U più lettu d'oghje

.