Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Quasi tuttu ciò chì pudete pensà hè intelligente in questi ghjorni. Da l'orologi à l'apparecchi di casa à i lampadini. Quasi tutti noi pudemu facilmente custruisce una casa intelligente, è a bona nutizia hè chì ùn hà micca ancu rompe u bancu in questi ghjorni, perchè l'elementi intelligenti sò spessu veramente boni. A prova hè ancu u termometru intelligente di Xiaomi, chì pudete cumprà per CZK 260 cù u nostru cuponu.

Thermostat Xiaomi hè un picculu termometru digitale chì misura micca solu a temperatura di l'aria, ma ancu l'umidità di l'aria. Hè alimentatu da una batteria AAA (inclusa in u pacchettu), chì furnisce circa un annu di funziunamentu. Pudete monitorà continuamente u statutu di a bateria nantu à u display di u dispusitivu. U termostatu hà ancu un chip Bluetooth, cusì pudete facilmente cunghjuntà cù un telefunu o tableta via l'app Mi Home è monitorà a temperatura o l'umidità attuale nantu à elli, o fighjate a storia di i valori misurati. A volta di u termostatu hè furnutu cù un magnetu è una superficia adesiva, cusì pudete facilmente attaccà à un locu adattatu in a vostra casa o appartamentu.

In più di ciò chì sopra, u termometru hà un più grande vantaghju. Puderà cumunicà cù l'altri dispositi di Xiaomi, cusì se pussede un climatizzatore, per esempiu, pò regulà a temperatura in a stanza esattamente secondu i vostri bisogni. U fabricatore mette in risaltu ancu a so alta precisione di misurazione, induve a deviazione massima deve esse 0,1 °C o per centu per l'umidità.

  • Pudete cumprà u Xiaomi Thermostat quì
    (quandu si usa u codice HSCN annu 981 dopu à aghjunghje u pruduttu à u carrettu, u prezzu calarà à $ 12,99, chì hè circa 260 CZK. Coupon hè limitatu à 100 usi.)

A causa di u prezzu, ùn avete micca bisognu di pagà l'impositu o u duvere.

Xiaomi Thermostat FB

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.