Chiudi annunziu

A fiera IFA di l'annu passatu era abbastanza ricca di novi accessori Samsung. U watch Gear Sport hè statu mostratu in a prima fila, seguita da a nova generazione di cuffie Gear IconX completamente wireless è infine u novu bracciale fitness Gear Fit2 Pro. Mentre avemu pruvatu u Gear Sport uni pochi settimane fà (revisa quì) è simu pronti per a Gear IconX, cusì a bracciale Attrezzatura Fit2 Pro avemu digià pruvatu, cusì in l'articulu d'oghje vi purtemu a so rivista è un riassuntu generale di ciò chì ci hè piaciutu è ciò chì ùn ci hè micca piaciutu. Allora andemu.

Disegnu è imballaggio

U braccialettu hè duminatu da un display curvatu Super AMOLED cù una diagonale di 1,5 inch è una risoluzione di 216 × 432 pixel. U latu drittu di u corpu di u braccialettu hè decoratu cù un paru di buttuni di hardware di back è di casa, è ancu un sensor di pressione atmosferica, chì hè utilizatu quì per detectà a presenza di l'acqua è ancu com'è altimetru. L'altra parte hè pulita, ma in u fondu di u corpu ci hè un sensoru di freccia di u core, chì hè oculatu quì cù un paru di pins utilizati per carricà a bracciale. A cinta di gomma hè removable da u corpu di a bracciale, chì personalmente vede cum'è un vantaghju, cum'è pudete scambià per un novu o un pezzu di disignu diversu in ogni mumentu. A cinturione hè ben fatta è ùn hè micca incòmoda nantu à a manu ancu dopu avè purtatu per parechji ghjorni. À u cuntrariu, hè ancu adattatu per portà mentre dorme, postu chì Fit2 Pro riesce à monitorà u sonnu. A cinturina hè stretta cù una fibbia di metallo classica è assicurata cù un slider di gomma cù un beccu chì si mette in unu di i buchi rimanenti nantu à a bracciale.

L'imballu, o scatula, hè in u spiritu di u disignu di tutti l'ultimi prudutti di Samsung da a categuria d'accessori è per quessa pare abbastanza luxu. In più di una bracciale cù una cinghia, solu una breve guida è un caricatore speciale in forma di cradle sò oculati in l'internu. Un cable di un metru di longu finisce in un cunnessu USB classicu chì esce da u cradle. Tandu vi sarà custrettu à aduprà u vostru propriu adattatore o cunnette u caricatore à l'urdinatore.

Mostra

Comu pudete avè digià capitu, l'elementu principale di cuntrollu di a bracciale hè a visualizazione digià citata. Tre caratteristiche valenu a pena nutà. Prima di tuttu, hè capaci di accende automaticamente se alzate u bracciale versu i vostri ochji. Sfurtunatamente, porta ancu certi negativi - a bracciale si illumina da sola a notte è mentre guida. In ogni casu, a funzione pò esse disattivata rapidamente è temporaneamente attivendu Non Disturb.

In a seconda fila, vale a pena menzione di a funzione induve pudete apagà a visualizazione coprendu cù a palma. Sfurtunatamente, mi manca a funzione esatta opposta - a capacità di accende a visualizazione cun un toccu. Hè a so assenza nantu à u braccialettu chì mi dispiace più. Hè una vergogna, forse Samsung riescerà à aghjunghje in a prossima generazione.

È infine, ci hè l'opzione per stabilisce a luminosità di a visualizazione in una scala da 1 à 11, cù l'ultimu valore citatu esse usatu quandu si usa a bracciale in a luce diretta di u sole è si spegne automaticamente dopu à 5 minuti. In manu cù un livellu più altu di luminosità, a durabilità di a bracciale diminuisce. Dunque, in modu persunale, aghju un valore stabilitu di 5, chì hè ideale per l'usu di l'internu è di l'esterno è hè ancu amichevule à a bateria.

Samsung Gear Fit2 Pro a luminosità massima

Interfaccia d'utilizatore di bracciale

Android Wear tu avissi a circà in vain in u Gear Fit2 Pro, perchè Samsung hà capitu scumessa nantu à u so sistema upirativu Tizen. In ogni casu, ùn hè micca un male à tuttu - l'ambiente hè fluidu, chjaru è adattatu per a bracciale. Dopu avè attivatu a visualizazione, vi vede a faccia principale di l'orologio, chì raccoglie tutti l'impurtanti informace da u tempu, i passi fatti è i calori brusgiati à a freccia di u core attuale è i piani cullati. Di sicuru, u dial pò esse cambiatu, è ci sò una tonna di elli à sceglie, è altri ponu esse acquistati in più.

Esempii di dials:

À a manca di u dial ci hè una sola pagina cù notificazioni da u telefunu. Per automaticamente, e notificazioni da tutte l'applicazioni sò attivate, ma ponu esse limitate per mezu di u telefunu accoppiatu. Sfurtunatamente, a bracciale ùn manca di ogni parlante, cusì vi sò avvisati à e chjama entranti o novi notificazioni solu per via di vibrazioni.

Notificazioni Samsung Gear Fit2 Pro

À a diritta di u dialu, invece, ci sò parechje pagine cù una visione più dettagliata di e dati misurati individuali. E pagine ponu esse aghjunte, eliminate o cambiate in u so ordine, è pudete ancu aghjunghje, per esempiu, u clima o un certu tipu d'eserciziu. Per mezu di a bracciale, u numeru di vetri drunk d'acqua è ancu u numeru di tazzi di caffè pò esse registratu. Un massimu di ottu pagine ponu esse aghjuntu.

Pagine à a diritta di u dial:

Trascinendu da u latu superiore di a visualizazione tira u centru di cuntrollu, induve pudete vede u percentualità esatta di a bateria, u statu di cunnessione, è dopu cuntrolli per a luminosità, ùn disturbà micca u modu (a visualizazione ùn si accende è silenzia tutte e notificazioni eccettu l'alarma). clock), serratura d'acqua (a visualizazione ùn si accende micca quandu u pigliate è disattiva cù u touch screen) è un accessu rapidu à u lettore di musica.

Centru di cuntrollu Samsung Gear Fit2 Pro

Infine, vale a pena mintuvà u menù, chì si accede cù u buttone di casa laterale (buttone più bassu). In questu truverete tutte l'applicazioni chì Gear Fit2 Pro offre è, sicuru, ci sò ancu paràmetri di basa (a gestione cumpleta di u braccialettu si faci per l'applicazione Samsung Gear). Sfortunatamente, l'app di sveglia manca da u menù, anche se l'app di cronometro è timer sò quì. U svegliu deve esse stallatu in modu classicu nantu à u telefunu, è dopu u braccialettu prova di svegliate à u mumentu datu in più di u smartphone.

Analisi di u sonnu

Ancu s'è personalmente ùn cunnoscu micca parechje persone chì vulianu portà diverse braccialetti di fitness è orologi di notte, eiu sò esattamente u cuntrariu, è a capacità di misurà u sonnu hè basicamente chjave per mè cù i dispositi simili. U Gear Fit2 Pro pò analizà u sonnu, cusì hà avutu più punti da mè da u principiu. A misurazione di u sonnu hè autumàticu, è a bracciale hè cusì capace di ricunnosce da sè quante ore è minuti si dorme è dopu quandu si svegliate di novu in a mattina. Aghju pruvatu à cuntrollà i tempi per mè stessu durante tuttu u periodu di prova, è devu dì chì eru sorpresu quante volte Fit2 Pro hà determinatu quandu aghju cascatu in u regnu di i sogni o quandu aghju apertu l'ochji in a mattina. Hè impurtante di mintuvà chì a bracciale ricunnosce quandu vi svegliate veramente, micca quandu esce da u lettu è cuminciate à muvimenti. Allora s'è vo avete l'abitudine di stenderà per un pezzu in a matina è fighjendu u vostru telefunu, per esempiu, ùn avete micca da preoccupari chì a bracciale hà sempre pensatu chì ùn site micca in un sonnu prufondu.

In più di l'ora esatta di dorme è svegliate, Fit2 Pro hè ancu capace di misurà a qualità di u vostru sonnu grazia à u sensoru di freccia cardiaca. In l'analisi detallatu, pudete vede u tempu passatu in certi stadi di u sonnu, vale à dì quantu tempu avete avutu u sonnu ligeru, inquietu o, à u cuntrariu, prufondu (senza muvimentu). In listessu modu, amparate l'efficacità di un sonnu specificu, a so durata attuale è ancu e calorie brusgiate durante ellu. Pudete vede a maiò parte di e dati direttamente nantu à a bracciale, chì vi riporta i valori misurati ogni matina. Pudete vede a storia di misurazione è i dettagli in l'applicazione nantu à u vostru telefunu.

Applicà

Per a gestione cumpleta di i paràmetri di braccialetti, avete bisognu di avè l'applicazione Samsung Gear installata in u vostru telefunu. L'applicazione hè chjara è i paràmetri sò intuitivi. Quì truverete, per esempiu, u gestore di bateria, u almacenamentu è a RAM. Allora pudete facilmente cambià a faccia di u watch in i paràmetri, stilizà (aghjustà i culori è, in certi casi, u sfondate) è possibbilmente scaricate centinaie d'altri da a tenda. In listessu modu, attraversu l'applicazione, pudete gestisce una lista di applicazioni da quale e notificazioni seranu ancu affissate nantu à a bracciale. Ci hè ancu una funzione per truvà u braccialettu in casu chì l'avete misplace in un locu (a visualizazione si illumina è vibrazioni sò attivate), o l'impostazione di risposti rapidi per i missaghji o l'offerte di risposta quandu una chjama hè rifiutata.

Tuttavia, a capacità di trasfiriri musica da u telefunu à u braccialete vale a pena una menzione separata. Per questu, 2 GB di spaziu hè riservatu in a memoria di u Gear Fit2 Pro. A musica pò esse ghjucata per mezu di cuffie wireless chì cunnette à a bracciale via Bluetooth. Grazie à questu, l'atleti ponu facilmente esce cù solu una bracciale nantu à u so bracciu è l'auriculare in l'arechje, è à u stessu tempu anu tuttu ciò chì deve esse misuratu è à u stessu tempu esse motivatu da a musica.

Tuttavia, per una visualizazione cumpleta di i dati misurati è un pussibili sguardu in a so storia, l'applicazione descritta sopra ùn serà micca abbastanza per voi. Hè veramente solu incaricata di gestisce i paràmetri di braccialetti. Per i dati di salute, avete ancu bisognu di stallà l'applicazione Samsung Health. In questu, pudete vede tutte e dati, da a storia di a freccia di u core misurata à un analisi detallatu di u sonnu, i passi misurati, i piani cullati è i calori brusgiati. Tuttavia, ancu sta applicazione hè chjara è intuitiva, cusì ùn aghju nunda di lamentà.

Batterie

In termini di resistenza, u Gear Fit2 Pro ùn hè micca male o di classe mundiale - in corta, mediu. Durante a prova, a bateria durò sempre 4 ghjorni nantu à una sola carica, è aghju ghjucatu cù a bracciale abbastanza spessu, sincronizatu i dati misurati cù u telefuninu sopra à a media è in generale hà esploratu tutte e so funzioni, chì certamenti affettanu a carica di a bateria. Aghju avutu a luminosità di a visualizazione impostata à a mità di tuttu u tempu. A durabilità hè dunque abbastanza abbastanza. Di sicuru, ci sò braccialetti cù funzioni simili chì duranu significativamente più longu, ma da l'altra parte di u fiume ci sò trackers chì duranu solu 2-3 ghjorni. Allora, ancu s'è u Fit2 Pro hè mediu in termini di resistenza, carica una volta ogni 4 ghjorni ùn hè micca limitante in u mo parè.

U braccialettu hè carricu attraversu un cradle speciale chì hè inclusu in u pacchettu. U cradle hè dotatu di quattru pin di cuntattu, ma solu dui sò necessarii per a carica. Ne segue chì u cradle hè adattatu in tale manera chì a bracciale pò esse postu in questu da ogni latu. À u listessu tempu, un cable di un metru longu terminatu cù un portu USB classicu hè fermamente attaccatu à u cradle. L'adattatore di socket ùn hè micca inclusu in u pacchettu, cusì avete bisognu di utilizà u vostru propiu o simpricimenti cunnette u cable à u portu USB di l'urdinatore. Per interessu, aghju misuratu ancu e velocità di carica. Ancu s'è l'applicazione nantu à u telefunu informa 2,5 ore, a realità hè significativamente megliu - da una scarica completa, Gear Fit2 Pro carica à 100% in esattamente 1 ora è 40 minuti.

  • dopu à 0,5 ore à 37%
  • dopu à 1 ore à 70%
  • dopu à 1,5 ore à 97% (dopu à 10 minuti à 100%)

Cunclusione

Ùn hè per nunda chì u Samsung Gear Fit2 Pro hè statu chjamatu u megliu braccialettu in u dTest recente. In relazione à u prezzu, u funziunamentu hè veramente grande, ma di sicuru hà ancu uni pochi di difetti. Manca un parlante, un microfonu, una app di sveglia separata, è a visualizazione ùn pò esse toccu per svegliate. In corta, Samsung hà avutu à mantene certi benefici per u so watch Gear Sport. Per d 'altra banda, Fit2 Pro hà assai vantaghji, u più impurtante di i quali, in my opinion, includenu analisi di u sonnu precisa, una visualizazione leggibile, trasfurmazioni, alta resistenza à l'acqua, è definitivamente a capacità di registrà musica nantu à a bracciale. Dunque, sè vo vulete un bracciale fitness di alta qualità chì misurà basicamente tuttu ciò chì trackers simili sò capaci di misurà oghje, allora Gear Fit2 Pro ùn hè certamente micca un passu da voi.

Samsung Gear Fit2 Pro FB
Samsung Gear Fit2 Pro FB 2

Pros

+ sensoru di frequenza cardiaca precisa
+ analisi dettagliata di u sonnu
+ cinturione di qualità è piacevule
+ trasfurmazioni
+ durata di a batteria relativamente bona
+ resistenza à l'acqua
+ opzione per carica musica à a bracciale

Cons

- impossibilità di sveglià a visualizazione toccu
- assenza di una applicazione di sveglia separata
- assenza di parlante è microfonu
- ùn pudete micca piglià screenshots nantu à u braccialettu

U più lettu d'oghje

.