Chiudi annunziu

E camere doppie sò state literalmente un successu trà i pruduttori di smartphone in l'ultimi dui anni. Samsung hà saltatu nantu à questu bandu in a mità di l'annu passatu è in u vaghjimu cù l'arrivu di Galaxy Note8 hà dimustratu cumu si imagina a funzione di camera doppia. Tuttavia, duie camere sò normalmente riservate à i telefoni smartphones high-end, vale à dì mudelli di punta. In ogni casu, Samsung vole avà cambià in modu fundamentale cù a so nova tecnulugia, cù quale hà da purtà duie di e funzioni più populari di a funzione populari - l'ajustamentu di u focu (bokeh) è u tiru in cundizioni di poca luce (LLS) - ancu in i telefoni intelligenti economici.

A cumpagnia sudcoreana hà presentatu una suluzione cumpleta per i telefoni cù duie camere, chì include sensori ISOCELL Dual image è software propiu chì assicurendu a presenza di e duie funzioni sopra citate. Samsung Electronics vole offre a so suluzione cumpleta à altri pruduttori di smartphone, chì ponu facilmente implementà duie camere è e so funzioni in i so telefoni.

Samsung ISOCELL-Dual

I telefoni smartphones à doppia camera anu dui sensori d'imaghjini chì catturanu una luce diversa informace, chì permettenu e funzioni novi cum'è l'aghjustamentu di u focu è a ripresa di poca luce. A causa di sti vantaghji, i dispositi mobili high-end cù camera doppia sò in crescita. Tuttavia, l'integrazione di duie camere pò esse un compitu difficiule per un fabricatore di l'equipaggiu originale (OEM), postu chì esige una ottimisazione longa trà l'OEM è diversi fornitori implicati in u sviluppu di sensori è software algoritmicu. A suluzione cumpleta di Samsung per i telefoni dual-camera simplificherà stu prucessu è permetterà à i dispositi mobili di fascia media è d'entrata di prufittà di alcune di e funzioni di fotografia chì sò principarmenti dispunibili nantu à i dispositi high-end equipati di un processore di signali d'imaghjini supplementari.

Per accelerà u sviluppu è eliminà u fastidiu di l'ottimisazione di smartphones à doppia camera, Samsung hè avà u primu in l'industria à offre una soluzione cumpleta chì include ISOCELL Dual sensors è software algoritmicu ottimizzatu per questi sensori. Questu permetterà à i dispositi mobili di fascia media è di livellu d'entrata di prufittà di e funzioni populari offerte da l'esistenza di duie camere, cum'è l'ajuste di u focu è a fotografia di poca luce. Samsung furnisce u so algoritmu di regulazione di u focu à un set di sensori di l'imaghjini 13- è 5-megapixel è un algoritmu di ripresa di poca luce à un set di dui sensori di 8-megapixel per simplificà a so implementazione da i OEM.

Galaxy J7 doppia camera FB

U più lettu d'oghje

.