Chiudi annunziu

L'annu passatu, avemu infurmatu assai intensamente nantu à a cooperazione di Samsung cù u so rivale principale, a cumpagnia Apple, grazia à quale a cumpagnia di mela hà sappiutu intruduce u so primu iPhone cù un display OLED di punta à punta. In ogni casu, cum'è pare, u fruttu desideratu ùn hè micca abbastanza cugliera cun ellu. Tuttavia, ancu Samsung stessu pò dispiace.

Ùn hè micca un sicretu chì era Apple assai impurtante per Samsung cum'è un cliente di i so display OLED, perchè era ancu grazia à questu chì hà sappiutu batte u record in i so prufitti. In ogni casu, postu chì ci hè menu interessu in l'iPhone X di ciò chì s'aspittava, secondu i rapporti di a supply chain, a cumpagnia Apple riduce drasticamente a so pruduzzione è per quessa ùn hà più bisognu di tanti display da Samsung. Sicondu i rapporti di u servitore Nikkei cun pari Apple decisu di suppressione a pruduzzione à solu vinti milioni di unità in i primi trè mesi di questu annu, chì hè a mità di i quaranta milioni di unità previste cù quale Apple calculatu.

Novi cumpratori in vista?

Samsung duverà dunque truvà novi cumpratori per i pannelli OLED, cù quale guariscerà a ferita dopu a partenza d'Apple è sbarazzassi di i surplus. Presumibilmente, però, ùn andarà micca bè, postu chì parechji pruduttori ùn sò micca pronti per sta suluzione è certamente ùn l'utilizanu micca in i mesi à vene. A pusizione di Samsung cum'è u capu mundiale in i display OLED puderia fluttuà di colpu incunificatu. Tuttavia, micca perchè ci hè un cuncurrente chì respira u so spinu chì ripiglià i so ordini, ma solu perchè ùn pò micca truvà un usu per i so prudutti.

Videremu cumu a situazione sana nantu à u mercatu di display OLED si svilupperà in u futuru è s'ellu Samsung hà da emergerà ultimamente cum'è un perdente o un vincitore. À u mumentu, hè veramente difficiule di dì in quale direzzione i pruduttori passanu in i mesi à vene. Piuttostu si deve optà per u risparmiu, grazia à quale si fermanu à i pannelli LCD classici, o ghjunghjeranu per una visualizazione OLED megliu chì aghjunghje à u prezzu?

iPhone-X-ufficiale-FB

U più lettu d'oghje

.