Chiudi annunziu

Nta l'ultimi anni, più è più cumpagnie tecnologiche si concentranu nantu à u monitoraghju di a salute di i so clienti utilizendu diverse elettroniche wearable. No wonder. L'industria di l'assistenza sanitaria hè una minera d'oru, è s'elli ponu fà grande cù a so tecnulugia, ponu cullà i ricumpensa per un bellu pezzu. Ancu per quessa, sti cumpagnie pruvate à innuvà constantemente i so prudutti è portanu à i so clienti l'opzioni chì nisun altru fabricatore li hà offrittu in un tali formatu. È questu hè esattamente u casu cù Samsung sudcoreanu è i so prossimi smartwatches Gear S4.

Orologi intelligenti o braccialetti sò stati capaci di misurà a freccia cardiaca per un bellu pezzu, cusì nimu ùn hè più abbagliatu da questa opzione. Tuttavia, sicondu i brevetti di Samsung, pudemu aspittà qualcosa assai più interessante in a so nova generazione di smart watches - misurazione di a pressione di sangue. Tutta a tecnulugia duveria travaglià grazia à i raghji di luce chì venenu da u fondu di l'orologio, cum'è hè adupratu per misurà a freccia di u core, è a decodificazione successiva utilizendu diversi algoritmi. In u risultatu, un utilizatore chì avissi aduprà un sguardu cù a misurazione di a pressione di sangue ùn sapia ancu chì a so pressione hè misurata.

samsung-files-patent-for-blood-pressure-tracking-smartwatch

Se Samsung hà veramente riesciutu à creà un smartwatch chì puderia misurà a freccia di u core è a pressione di sangue, sicuramente rivoluzionaria l'industria. Ci saria senza dubbitu interessu trà l'utilizatori di l'elettronica wearable, chì significaria una mina d'oru per Samsung. I so braccialetti intelligenti è i so orologi ùn si vendenu micca cusì ch'ellu vulia probabilmente, è questu impulso puderia cambià a realità sgradevule. Questu hè, ancu s'ellu si vende bè, sò cumpetitivi Apple in ogni modu, hè significativamente perde, è a novità in a forma di misurazione di a pressione sanguigna puderia almenu parzialmente cambià. Allora ci dumandu s'ellu Samsung hà da veramente riesce à creà una tecnulugia per a misurazione di a pressione sanguigna è s'ellu serà abbastanza affidabile per cunvince u mondu chì vale a pena investisce.

samsung-gear-s4-fb

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.