Chiudi annunziu

Samsung in i flagships di l'annu passatu Galaxy U S8 è S8 + hà introduttu un novu disignu di schermu chjamatu Infinity Display. In fondu, questu hè un termu di cummercializazione utilizatu da Samsung per discrive a visualizazione, chì hè comunmente chjamata "bezel-less".

Finu à avà, u Display Infinity era limitatu à i flagships di a gamma Galaxy, in ogni modu, Samsung hà decisu di prestà u disignu à altri smartphones da a so cartera di prudutti. À l'iniziu di questu annu, i telefunini di prima classe di gamma media anu vistu a luce di u ghjornu Galaxy A8 (2018) a Galaxy A8+ (2018) cù solu quellu display, ma micca esattamente quellu chì truvate Galaxy S8 à Galaxy S8+. Samsung hà sceltu una opzione non-curvata per "l'ochji".

Samsung vole mantene a so duminanza è cresce a prufittuità

A divisione Samsung Display furnisce ancu display senza frame per altri smartphones di gamma media. Tuttavia, a cumpagnia ùn furnisce micca altri produttori di smartphone cù i display Infinity curvi chì cunnosci Galaxy S8 à Galaxy S8 +, seranu pannelli OLED dritti chì sò stati utilizati in a serie A8. Sò più prezzu di l'alternative curve. Samsung Display hà decisu di fà stu passu per mantene a so pusizioni dominante è aumentà a prufittuità. Attualmente detene una quota di mercatu di 95% in u mercatu di pannelli OLED.

Samsung vole diversificà a so basa di clientella, cusì cerca altre cumpagnie chì cumprà pannelli OLED da ellu. Per quessa, si cuncentra specificamente nantu à e marche chì volenu usà OLED più muderni invece di LCD per smartphones di gamma media. In seguitu, Samsung hà da focu annantu à i TV d'alta definizione è i schermi curvi.

Galaxy S8

Surghjente: L 'investore

U più lettu d'oghje

.