Chiudi annunziu

Ancu s'ellu ùn hè più nantu à a forma di u prossimu Samsung in u mumentu Galaxy S9 grazia à i numerosi fugliali di e settimane passate ùn ci hè praticamente dubbitu, a cunferma di stu fattu da u giant sudcoreanu stessu ùn serà micca prubabilmente disprezzatu da nimu di noi. Cum'è a solitu cù Samsung, ancu sta volta ùn hà micca riesciutu à ammuccià u sicretu chì circundava u novu mudellu è hà cunfirmatu u so disignu à u publicu cù u so sbagliu.

Per l'inaugurazione cerimoniale, chì si ferà in Barcelona u 25 di ferraghju, Samsung hà preparatu una applicazione speciale. Imballatu 2018. E postu chì hè dispunibule liberamente in a tenda di Google Play, unu di l'utilizatori di Reddit hà cuminciatu à ricercà, chì dopu hà sappiutu scopre assai cose interessanti in questu. Samsung hà ammucciatu una piccula sorpresa in l'applicazione per i participanti di u spettaculu festivu. Sicondu un utilizatore di Reddit, hè abbastanza per i visitatori per scansà e so credenziali attraversu l'applicazione in esecuzione è di colpu i mudelli AR di telefoni appariscenu in e so mani. Galaxy S9. Puderanu vede da u fronte è da u spinu. À u listessu tempu, Samsung li permetterà di vede in tutti i sfumature di culore. Per via, verificate uni pochi di campioni per voi stessu.

Comu pudete vede in a nostra galeria, i mudelli di realtà aumentata currispondenu à e fughe chì vi avemu purtatu assai intensivamente in u nostru situ web in l'ultime settimane. Ùn ci hè praticamente dubbitu chì avemu da veramente vede sti mudelli in pochi ghjorni. Sia Samsung hà successu o micca, però, hè à voi.

s9.0.png

Surghjente: a verga

U più lettu d'oghje

.