Chiudi annunziu

A premiere di u novu Galaxy U S9 è S9 + hè literalmente ghjustu intornu à u cantonu grazia à innumerevoli persone fughe basamente avemu digià cunnisciutu a forma esatta di u novu mudellu di punta di Samsung. Comparatu à i mudelli di l'annu passatu, ùn ci sò micca stati assai cambiamenti in quantu à u disignu. In u spinu, solu u lettore di impronte digitali hè statu spustatu sottu à a camera, u mudellu Plus hà avutu una seconda lente, è a larghezza è a curvatura di i frames intornu à a visualizazione anu cambiatu ligeramente. Hè digià più chè chjaru chì Galaxy U S9 serà cumpetitivu è Samsung hà da sfida una volta à u so più grande rivale è u so flagship iPhone X. Ma quantu serà simile o sfarente u disignu di i dui telefoni cuncurrenti ? Questu hè ciò chì u designer hà decisu di mostrà Martin Hajek.

Martin hè un designer di origini ceche chì principarmenti cuncepisce cuncetti per i prudutti di a gamma di Apple, sia quelli chì sò pianificati o digià creati, per i quali mostra possibili megliurenze. Ma avà, un pocu inespettatu, hà focu annantu à u Samsung sudcoreanu è u so prossimu Galaxy S9, chì in i so renders pò esse rapprisintatu perfettamente, grazia à u fattu chì avemu digià cunnisciutu u so disignu finu à l'ultimu dettu. Martin, sì Galaxy U S9 hè statu stampatu accantu à l'iPhone X, è avemu avutu l'uppurtunità di vede cumu i dui telefoni sferiscenu in quantu à u disignu.

Mentre in l'anni precedenti i mudelli di punta di i dui rivali eranu simili, cù u tempu e duie cumpagnie anu guardatu a so distanza l'una di l'altru è ognunu piglia u so telefunu in una direzzione ligeramente diversa. Apple scumessa nantu à un cutout è un display flat, bordi d'acciaio inox è una volta di vetru. Samsung, invece, hà un quadru uniforme superiore è inferiore, una visualizazione curva, bordi d'aluminiu è ancu manteneu u buttone di casa, anche se parzialmente in forma di software.

Samsung Galaxy S9 vs iPhone X rende FB

U più lettu d'oghje

.