Chiudi annunziu

U vetru temperatu hè diventatu una parte integrante di ogni smartphone in questi ghjorni. Prutezzione perfetta chì pò salvà a visualizazione in casu di caduta. I vetri temperati ottennu una resistenza di 9H, sò 0.26 mm di spessore è assai faciule d'applicà.

Vetru temperatu per Samsung Galaxy, Xiaomi è più ...

Una larga gamma di vetri temperati, chì prutegge perfettamente ogni display, pò esse acquistatu direttamente in a tenda o in e-shop. Tvrzenysklo.cz - Quì hè pussibule di truvà vetru temperatu fotografatu realisticamente, cusì sapete veramente quale pruduttu cumprate. In più di u vetru temperatu classicu, hè ancu pussibule di cumprà vetru temperatu arrotondatu chì prutege tutta a superficia di a visualizazione. Per esempiu per Samsung Galaxy S8, S8 Plus, o Nota 8! U pacchettu per u vetru temperatu include dui panni di pulizia per a pulizia di a visualizazione è un manuale in lingua ceca, chì se seguite, ùn pudete micca scherzà l'applicazione. Tutti questi vetri ponu ancu esse appiicati gratuitamente direttamente in a tenda. Pudete cumprà vetru temperatu da 79 corone!

Vetru temperatu Samsung arrotondatu Galaxy S8 - Magazine
Vetru temperatu Samsung arrotondatu Galaxy S8 in u disignu blu - Ci hè ancu una copertura di gomma completamente trasparente o trasparente in stock.

Applicazione di vetru in a tenda gratuitamente

Se ùn crede micca in l'applicazione di vetru protettivu, pudete firmà da a tenda è avete u vetru appiicatu gratuitamente. L'applicazione di u vetru si faci mentre aspittà, dura uni pochi di minuti à u più, pruvemu di piglià cura di a pulizia precisa di a visualizazione è l'appiecazione successiva di u vetru. Magazines è una sedia còmoda sò preparati per voi per fà a vostra attesa più piacevule. Se l'applicazione di vetru hè dannatu, u novu vetru hè automaticamente applicatu à voi à i nostri spesi.

A buttrega di petra si trova in a strada Ostrovského 32, Praga 5, à circa 250 m da A stazione di metro B - Anděl, o ancu direttamente à Fermata di l'autobus Ženské domovy. Più infurmazione pò esse truvata in a sezione NULIV.

Spedizioni in 24 ore da l'ordine

Tutti i vetri temperati sò in realtà in stock in a magazzina di brique è mortar, da induve sò spediti in 24 ore da l'ordine. Cusì, ùn ci hè micca un downtime innecessariu prima di mandà. Certi prudutti di l'offerta sò inclusi cù ordini più grande cum'è un rigalu chì sicuramente piacerà à tutti. Inoltre, per ordini più di 699 corone, a spedizione è u pagamentu sò gratuiti!

Pacchettu di vetru temperatu - Samsung
Tutti i prudutti sò in realtà in stock è pronti à spedinu. In a maiò parte di i casi, l'ordine hè mandatu in u secondu ghjornu di l'ordine.

Bonus per i lettori

Se qualchì vetru temperatu vi piace, ùn vi scurdate di utilizà u codice di scontu VERRE 20 - grazie à quale avete un scontu di 20% nantu à tuttu l'ordine. U codice di scontu pò ancu esse applicatu à e merchenzie digià scontate. U codice di scontu pò esse applicatu in u primu passu di u carrettu.

U più lettu d'oghje

.